Stiu ca nu sunt buni(hamburgerii) …dar mie-mi plac :)


Azi am sarit peste dieta si mi-am facut poftele🙂

Am mancat ceea ce vedeti in imagine si nu-mi pare rau … stiu ca nu e sanatos dar o data nu se pune🙂 ! (sau se pune?)

Hai ca stiu ca v-am facut pofta si voua (apropo va saluta Nico – ea a preparat mancarea :)) . Va las si va vizitez mai tarziu . Va promit ca va citesc pe toti !!!

Pupici si pofte bune🙂 .

P.S : cei care au probleme cu colesterolul sunt invitati sa manance salata si sa bea apa plata .

21 thoughts on “Stiu ca nu sunt buni(hamburgerii) …dar mie-mi plac :)

  1. Da, chiar mi-ai făcut poftă. Să mai lăsăm dietele şi să ne răsfăţăm… O imagine care transmite foarte clar idee „Îţi lasă gura apă”!

  2. mie nu`mi place ce`am vazut. serios. daca veneai si tu cu o shaorma, sau macar cu un kebab..mai salivan nitel..da` asta… vad doar ceva care ma duc cu gandu` la MD (cica…MEC) si brusc ma loveste scarba😡
    neatza, Nico >:D< ! sa`ti fie rusine ca pregatesti asa ceva :))) !

  3. Pff, ti dieta !!! ai grija sa nu te obisnuiesti sa mananci asa de nesanatos😉

  4. Hime, Fluturasha cred ca a vrut sa spuna „post nou” si din obisnuinta sau cine stie, a scris „blog nou”.😉
    @Fluturasha: stiu ca nu ai nevoie de purtator de cuvant sau avocat… Incercam doar sa fac conversatie, nimic mai mult!

  5. Ferice de ala/aia care nu au probleme cu colesterol si E-uri si toate chejtiile aste…adica ferice de mine!😀 (subscriu eu/ ala)😀

  6. @dexdan…vorbeste in numele tau❗ nu ma include ca ” te sparg sa moara mama !” (Franky/Garcea)
    (ceteste penetrand randurile)😉

  7. fara Mc Donald’s!! alea-s nesanatoase! ce ai pus tu acolo sus, in schimb, nu poate dauna foarte mult!

    home made food is quite healthy…

  8. @Hime: nu am intimidat fata. Cum as putea sa intimidez pe cineva prin simpla mea prezenta virtuala? Nu intimidez persoanele pe care nu le cunosc!😉 [numai pe cele pe care le cunosc si merita sa fie intimidate]

Lasă un răspuns

