Sunt zile in care urlu


Azi am inceput ziua aiurea😦 . Nu numai din cauza ploii dar si din cauza lucrurilor care se incapataneaza sa mearga pe dos !

In primul rand m-am trezit tarziu pt ca nu a sunat ceasul (ufff) . Grabita sa ies mai repede din casa am uitat telefonul . Este inutil sa va zic ca mi-am adus aminte pe drum spre munca si ca a trebuit sa ma intorc sa-l recuperez … Ca si cand nu ar fi fost de ajuns  m-am dus la posta sa platesc facturile si hop imi dau seama ca nu complectasem formularul pe care trebuia sa scriu contul si motivul platii (cenzurez injuraturile🙂 ) . Deci intoarcete sa culegi informatiile necesare si dupa din nou la posta .  Dupa ce am efectuat platile m-am gandit ca merit o cafea si o tigara consolatoare dar imi dau seama ca …bip…bip…bip… nu mai am tigari si nici nu am luat geanta cu mine (am iesit in graba sa platesc facturile) . Problema este ca aici nu se fumeaza in locuri publice si pana la pauza de masa abstinenta 😦 . Va salut , va urez o zi buna si va povestesc mai tarziu peripetiile mele🙂 (nu de alta dar tocmai m-a vazut seful ca ma ocup de blogul personal in timpul muncii😦 )

19 thoughts on “Sunt zile in care urlu

  1. Hey,smile! Si daca tipi,incearca sa nu tipi in directia sefului tau😉 Sper totusi sa ti se imbunatateasca ziua pana diseara…si incearca totusi sa te furisezi la o tigara pe undeva…stiu cata nevoie ai de una acum :)) Take care!

  2. Din astea sunt, din pacate, prea multe in ultimul timp. Trebuie sa existe – mereu – ceva care sa nu mearga cum vrei tu🙂 Dar de aia se spune ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, nu?

  3. Ciudat … eu n-am simtit niciodata nevoia sa urlu … dar zile ca a ta …sunt destule in viata oricui … numai ca ne manifestam diferit … Dar, uite a iesit soarele si probabil ca se va schimba si mersul zilei tale …

  4. Oare de ce am un sentiment de deja vu?😕
    As avea cateva lucruri de spus, dar nu ma simt in stare acum, asa ca voi reveni probabil mai tarziu!

  5. ohooo..stai bine colega….ma bucur ca nu ai accentuat : „sunt luni la/in care urlu”
    Fara caterinca, ca-z obosit…nimeni nu-ji doreste sa o pateasca zilnic si totusi se intampla. Cand e sa mearga d’am-p**l**a /boulea…apoi, toata ziua merge aja. Mai grav e lunea. Nu le ard cu superstitiile, dar ocolesc tot ce smell a trouble in ziua de luni. Prefer sa primesc „malai” lunea (se intampla de fiecare data, cand e sa am probleme lunea, toata saptamana mere aja, cand e de bani lunea, toata saptamana bani . I like it, I hate it!)

  6. O zi plina de activitate😉 lasa ca eu luni am adormit la cafea :)) noroc ca ma stie lumea din cafenea🙂

  7. E una dintre zilele alea nasoale
    Ma gandesc la tine si doar ma doare
    Nu mi-ai facut nimic, pur si simplu nu esti
    E momentul in care nu ai si iti doresti!

    Asta ca sa explic ce fel de zi am avut astazi!😉

  8. Am avut, dar am preferat sa ma limitez la statutul de cititor. Scrisul nu este / nu era de mine!

  9. mai…nu yr mai enerva…faci riduri si nu merita…. putea sa fie si mai rau;)
    nu stiu cum dar se pute putea:D… cunosc si eu mult prea bine sentimentul:|

Lasă un răspuns

