15 thoughts on “Nu-i asa ca-i superba luna?

  1. Te insiră astfel de imagini… Îmi aduc aminte cum am scris odată „Femeia lună”. Tot aşa, privisem luna şi mă apucase o stare de streche… literară. Superbe fotografii!

  2. Luna e superba….dar eu am vazut-o o luma mare si foarte rosiatica… :X ….aia a fost cea mai superba luna vazuta vreodata de mine

  3. Există diverse „luni”. Alea mai mari sunt cele mai impresionante. Misterul lunii e fascinant însă până şi în nopţile în care, cum să zic, luna lipseşte.

  4. De cateva nopti, mai exact de cand lucrez de noapte… in fiecare seara a fost senin. Daca mai ies la o pipa pe balcon sau ies doar sa iau o gura de aer… este superba! Am incercat sa-i fac o poza acum 2 nopti, dar telefonul meu cu camera de 3 megapixeli nu a prins decat un punct galben pe un fundal negru. Pacat! :-<
    Luna este … superba! Pacat ca noaptea aduce numai ganduri negre!

  5. Luna… Ramane mereu acolo, singura, fascinanta, romantica, misterioasa… Poate ar trebui sa ridicam ochii mai des spre luna, la un moment dat ajunge sa te relaxeze.

  6. Luna a fost superba intotdeauna … motiv pentru care a inspirat multi poeti romantici … insa daca avem si un fotograf priceput, poate fi chiar minunata.
    Frumoase fotografii.

  7. fiind o persoana cu zodia in rac, luna este astrul care guverneaza aceasta zodie, recunosc, ca luna este un punct mare alb si fascinant pe bolta noastra cereasca. foarte frumoase pozele. am vazut odata o luna foarte foarte alba, acu ceva timp.. mi se pare ca dupa eclipsa aceea de luna. magnifica. succes cu blogul mai departe🙂 ‘e foarte frumosh’ cum ar zice un vechi poet 6cai…

  8. Oricui ii place luna. Exista multe legende cu legatura la luna, dar eu o consider ,,un astru mai vechi decat lumea”.

  9. cele mai frumoase luni…si cel mai frumos cer…este cel care il vezi de pe un vf de munte…de acolo ai impresia ca poti sa atingi stelele…..crede-ma…. este de vis:D

  10. Asa o stare de romantism mi-au dat aceste poze. Mi-as dori sa vad luna din varf de munte, asa cum spune rockerdiliu ca e frumos. Am vazut luna prin telescoap la un observator astronomic in strainatate.. eram mica.. dar m-a impresionat asa mult!

Lasă un răspuns

