My Bloody Valentine


Am vazut primul meu film 3D 🙂 . Experienta a fost speciala  asa ca va sfatuiesc sa incercati si voi . Filmul pe care l-am vazut este My Bloody Valentine  (vietat minorilor sub 14 ani) as zice chiar nerecomandat persoanelor sub 18 ani si nici celor mai slabi cu/ de inima… Sincer este un film bunicel, dar ma asteptam la unul mult mai bun, cu mai multe efecte 3D, dar e mai slab decat trailerul, fiind o insiruire de omoruri care mai de care mai scarboase, insa toate cu tarnacopul. In ceea ce priveste sfarsitul, mai bine nu comentez, insa nu m-as mai duce si la o eventuala parte a doua. Un film de vazut o data, de curiozitate si-atat.

O scurta descriere a filmului :

Acum zece ani, o tragedie a schimbat orasul Harmony pentru totdeauna. Tom Hanniger, un miner  lipsit de experienţă, a provocat un accident în tunel care a prins  şi a ucis cinci bărbaţi şi a trimis singurul supravietuitor, Harry Warden, într-o permanentă comă. Dar, Harry Warden vrea răzbunare.

Exact un an mai târziu, de Valentine’s Day, el sa trezit … şi ucis brutal douăzeci şi două persoane, înainte de a fi ucis. Zece ani mai târziu, Tom Hanniger revine la Harmony de Valentine’s Day, încă bântuit de decesele cauzate el.Se luptă pentru a face fata  trecutului lui, el a luptat cu sentimentele nerezolvate pentru ex-prietena lui, Sarah,care acum este casatorita cu cel mai bun prieten al său, Axel, seriful orasului. Dar in seara asta, după  ani de pace, ceva din trecutul intunecat al orasului Harmony a revenit. Poartă o mască de miner, un criminal este de neoprit in libertate.Cand pasii lui sunt din ce in ce mai aproape, Tom, Sarah si Axel terifiati isi da seama ca ar putea fi Harry Warden, care a venit înapoi sa ii acuze …


9 thoughts on “My Bloody Valentine

  1. Nu l-am văzut, aşa că am sărit un pic peste poveste, ca să nu pierd ceva din farmecul vizionării. M-ai făcut curios, mai ales că mă atrag astfel de filme sîngeroase…

  2. La fel ca si Cristian, nici eu nu am citit ce se petrece in film. Ma tin de cateva saptamani bune sa-l vad. Tot 3D, tot la cinema!😉
    Mersi pentru recomandare!
    [offtopic – am scris si pe blog]

  3. uf.. parca nu ma tine inima sa vad asa ceva 3D.. 😀
    Uite , iti recomand un film sa-l vezi cu iubitu tau.. sau cu niste baieti macar.. se numeste ” Teeth” 😉

Lasă un răspuns

