Love


Astazi imi este dor de fluturasi in stomac , de emotii puternice si de plimbari romantice in parc….

Ma gandeam ca-i asade frumos sentimentul ala de pasiunede la inceput , ca eu as vrea sa traiesc o relatie facuta numai din inceputuri … Stiu pare o nebunie dar ganditi-va la partea buna a lucrurilor 🙂

Ati fost vreodata asa de indragostiti incat sa va simtiti prosti ? Nu stiu daca m-am exprimat tocmai bine (nu prea ma pricep la cuvinte 😦 ) dar este acea senzatie de delasare , perioada aceea in care toti iti zic ca esti tont , ca vezi viata in roz si ca euforia care te-a prins te poarta pe strada cu capul in nori .

Este exact starea pe care as vrea sa o traiesc eu acum … ce pacat ca nu pot …

22 de gânduri despre &8222;Love&8221;

  1. Stiu exact la ce te referi. 🙂 Si da, caut o iubire care sa ma faca in fiecare dimineata sa ma trezesc.. toanta. In concluzie nu as da „zile de la mine”… ci IQ de la mine; pentru iubire.

  2. hime, nu esti singura..coincidenta sau nu..astazi imi aminteam de relatia de inceput cu iubitul meu, cat de nebunei eram, cum nu puteam sa mananc mai nimic, gandindu-ma numai la el, cum fluturasii imi umpleau stomacul, ei ma hraneau…ufff..ce pacat ca au trecut acele vremuri, dar odata si odata tot trebuie sa te maturizezi, numai sa nu intervina motonia, e cel mai mare dusman al unei relatii
    mi s-a intamplat, din cauza fluturasilor sa fac lucruri prostesti sau sa zic :D..aveam o scuza..”eram prea indragostita” (asta o auzeam cel mai des de la apropiati)

  3. Foarte frumos intr-adevar acel sentiment de fluturi in stomac… si mai frumos cand persista in timp.

    Poate am eu o rezerva de fluturi mai mare :)) dar pe mine nu ma paraseste niciodata si face cate o invazie nepregatita din cand in cand.

    Da, am fost atat de indragostita incat am fost toanta. :)) E si asta o faza… depinde cum treci de ea.

  4. ma, avand in vedere ca de 2 zile am prietena.. mi-ai nimerit bine dispozitia.. e misto senzatia.. mi-era dor de ea..

  5. eu sunt o fluturasha in stomacelele voastre :)) jk
    bestiala senzatia.. pe mn ma cam apuca primavara.. knd infloreste tot, cand inverzeste, ceea ce cred k si accentueaza euforia . acu shuhs.. k plutesc :-$

  6. tot respectu’ ma bucur ca inca nu au disparut fluturasii, la poluarea din ziua de azi…lantu trofic pierde din links.
    Ok..on topic
    iubiti-va mult! eu asta fac!

    Love is all I dream of

  7. E placut sa simti fluturasi in stomac,sa ai senzatia aia de plutire..da’ si cand cobori cu picioarele pe pamant..:) Doare..:D

  8. Fluturasii rezultatul hormonilor. Se mai pot numi indragostire. Scopul este procrearea. Aceasta etapa poate dura pana la cateva luni, un an, sau maxim, un an si jumate (perioada cat se poate de asteptat sa se conceapa un copil).
    Urmeaza iubirea (la oamenii destepti), care deja e constienta si controlata.
    Anume aceasta iubire e ca vinul bun – cu timpul se face si mai bun. Stiu din proprie experienta. Fluturasii, sunt ca drogurile, doar ca-s mai distrugatori.

  9. Indragostit incat sa ma simt prost ? nu.Prost ca m-am indragostit ? da.Lipsa spiritului critic asupra subiectului pasiunii duce la acel filing de-i spunem in termeni generici ,”dragoste”, „iubire”.Prezenta fenomenului este preponderenta in zonele urbanizate, acolo unde „chimia” se realizeaza mult mai spontan si interesat decat in alte spatii geografice pare-se, defavorizate.Leana nu s-a deprins cu bloguiala, deci nu iezista.Virtualmente.Dar ea e capabila sa simta lepidoptere si nu numai, in zona stomacala.John knows why….

  10. te inteleg perfect…as omora pentru o zi ca aia…imi pare rau ca nu mai pot avea parte de asa ceva 😦

  11. ohh..frumoase zilele alea..:|..[si zic asta desii inca sunt cam mica 😕 ]

    p.s. mi`am facut blog:) ..dar inca e in constructie 🙂

  12. eu mai am starea asta cateodata..cand il revad dupa ceva timp, da’ nu mi-e chiar asa dor sa fiu cu capul in nori si sa cred totu’ e roz :))

  13. Intr-adevar, ce pacat ca nu poti!
    Eu iubesc de ceva vreme, sa tot fie un an, si inca am senzatia aceea de incepu, cum spui tu…de fluturasi in stomac…insa…n-am fost nici o clipa cu capul in noti, adica n-am avut starea aceea de prosteala… Visatoare…da pot spune ca sunt…insa in tot ceea ce fac, restul lucrurilor, in afara de iubire, ma comport cu mult rationament.

Lasă un răspuns

