Leapsa



  • Numeste un momet din viata ta cand ai plans de bucurie.

A fost unul destul de important acum cativa ani pe 20 septembrie 2006  , imi pare rau ca nu pot sa il impartasesc cu voi .

  • Numeste un lucru de care esti mandra/ mandru.

Noul meu pc🙂

  • Care este scopul tau in viata?

Cred ca o cariera importanta si o casa a  mea .

  • Cum te relaxezi?

Citesc sau ma uit la filme .

  • Crezi ca esti o persoana norocoasa?

Cateodata cred ca da .

  • De ce te enervezi de cele mai multe ori?

De cele mai multe ori ma enerveaza al meu iubit pe care imi vine sa-l arunc de la geam (noroc ca nu pot sa-l ridic)

  • Cum scapi te nervi?

Fumez o tigara😦

  • Ce lucru aiurea ai face la nervi?

Am mai aruncat pahare sau farfurii😦

Leapsa asta o pasez colegilor Alexxutzu , Alex’andra , John Doe .

12 thoughts on “Leapsa

  1. Rezultă că dacă eşti nervoasă trebuie ascunse farfuriile. Iar pachetul de ţigări lăsat aproape. Asta ca să nu încerci, totuşi, să-ţi arunci iubitul pe fereastră… Chiar dacă este greu.

  2. ma bucur ca nu am fost pe langa tine cand ai aruncat cu farfuriile🙂

  3. multumesc pentru faptul ca nu ai uitat-o undeva printr-un coltisor😛
    p.s. il compatimesc pe al tau iubit😛

Lasă un răspuns

