M-am intors din vacanta :(


Cu toate ca a fost scurta mi-a placut la nebunie si imi pare rau ca s-a terminat :(  .

Am facut o mini vacanta intr-o localitate turistica numita Peschiera del Garda . Timpul a fost superb iar aventura de nedescris🙂 . Norocul nostru a fost ca in zona era o petrecere medievala si toti membrii orasului erau imbracati in costume medievale , petrecerile erau tot in tema iar atmosfera era de poveste .  Ne-am plimbat cu un yacht , o alta experienta incredibila pt ca era petrecerea nauticii si dupa am facut si o plimbare cu o nava destul de imponenta . Preturile au fost destul de acceptabile , mai bune decat in Romania avand in vedere salariile de aici🙂 .

Ceea  ce m-a impresionat in mod particular a fost curatenia si ospitabilitatea localnicilor , sa nu mai zic de frumusetea locului . Placuta experienta am facuto cu Nico🙂 care va saluta pe toti🙂 .

Mai jos va pun cateva pozici ca sa va prezint locul :

andreea peschiera del garda petrecere medievala cetate medievala garda

garda peschera-di-garda-017 peschera-di-garda-0051 peschera-di-garda-006

Nico si Andreea Nico si Andreea

25 thoughts on “M-am intors din vacanta :(

  1. Frumos sa ai parte de weekendu-ri in care sa te relaxezi si sa uiti de grijile cotidiene. oare cine-i Nico? Norocos baiatu!

  2. foarte frumos,se aseamana mult cu Spania😛 sper sa ajung si eu anul asta prin Italia,cu siguranta o sa ma indragostesc…

  3. Bine ai revenit. Mi-a placut inceputul si mi-a oferit o satisfactie incredibila: „mi-a placut la nebunie”.
    Frumoase pozele, dar Nico de ce nu apare in ele? Salutari si toate cele bune!

  4. opaaa, party girls :> va tzooca Ale😀
    vreau si eu la carnaval, da` pana atunci ma multumesc cu fiecare zi din balul asta mascat😀

  5. ok…acum ca ai revenit …ia baga vre-o 2-3 suBECTE sa vaza ocu’ meu cate una-alta.
    Pentru traducere sunati la Info line : 800. 0800…..😀

  6. sarumana fetele.. welcome back.. p.s. hime, ai putea sa o lasi pe nico sa ne scrie cate ceva din cand in cand, pe blogu tau🙂

  7. asa excursie…cred si eu ca o regreti..dar cu siguranta vor mai fii…vine vara..concedii pe o perioada mai indelungata..ai ramas cu amintirile placute pe care nu ti le poate sterge/lua cineva😉
    foarte frumos..de vis😉

  8. frumos…deci pozele de la festivalul medievalul medieval sunt woooow adica un fel de ioooi…:D bine ca ai reusit sa te deconectezi..o lecutza:D
    app…si daca tot a fost vb de un festiva medieval…cine a fost ileana cosanzeana…u sau nico???? sau amandoua:P…si soer ca l-ati gasit si p fat frumos care sa va salveze de balaur;)

Lasă un răspuns

