20 thoughts on “La gratar

  1. ei daca esti la gratar…iti urez „pofta buna”…si in alta ordine de idei…ti-am citit blogul si-mi place….felicitari

  2. hey Sys..tocmai am primit un mesaj privat pe hi5 de la florin..care e ingrijorat findca ai disparut ..i`am dat adresa blogului🙂..sper ca nu te deranjeaza..

    O zi buna :*

  3. asa asa,bine ca am intrat aci´ la tine sa vad ispita!Multumesc anticipat sefului meu care mi-a dat de lucru azi!😥

  4. mda…deci distractie placuta…. la gratar…. eu si cu nebunelu’ am fost la munci…dar las’ ca o sa vina si vremea noastra:D

  5. Lasa, Duda… ca facem si noi un gratarel la Dydy. Daca aveti incredere ca n-o sa muriti, fac eu mititeii si carnea! >:)

  6. colegi a fost extraordinar🙂🙂🙂 , imi pare rau ca v-am facut pofte😦 … dar va dau voie sa-mi faceti si voi mie cand va duceti la gratar si eu muncesc😉

    Doina multam si te mai astept🙂
    Andreea e ok !

Lasă un răspuns

