Salata de primavara


Pentru ca este primavara si vegetalele sunt surse excelente de vitamine care dau vitalitate organismului, va recomand aceasta salata de primavara pe care am gasit-o pe net si am preparat-o eu azi (super gustoaaaaaaaa🙂 ). Salata de primavara este hranitoare si energizanta. Salatele precum salata de primavara detoxifica organismul, consumarea lor in fiecare zi ajuta la eliminarea excesului de lichide.
Ingrediente

2 salate verzi
2-3 gulii
3 castraveti
1 legatura ridichi
1 ceapa
ulei de masline
otet sau zeama de lamaie
sare si piper dupa gust

Mod de preparare

Se spala bine salata, se lasa sa se scurga de apa si se taie fideluta;

Se curata castravetii si ridichile, se taie si se spala in feliute subtiri;

Se spala si se curata guliile, se dau pe razatoarea mare;

Se amesteca totul, se adauga ceapa taiata solzisori, uleiul, otetul si se potriveste de sare si piper dupa gust.

9 thoughts on “Salata de primavara

  1. 😛 dati-mi „salata cu colesterol mult” … nu le ard eu cu buruieni d’astea . E buna, nu zic nu, dar la anatomia mea, tre sa bag in fizic ceva mai consistent! eh…incercati voi fetele, salate d’astea, dupa care…o „apa plata cu lamaie”…😀
    [baieti…vedeti voi…fetele sunt consumatoare de salate😀 , chestii de regim, greutate, suple…bla bla bla…noi…noi, „predatori” inraiti😀 … salata a devenit deja un soi de moft, pot sa aduc argumente de va plictisesc! dar am so las pe alta data]
    -intr-un restaurant 80% din consumatorii de gen feminin vor comanda salate.
    (am lucrat in domeniu😉 ) -nu vreau sa mai aud de „cartofi nature” ! Pohta buna!❗

  2. eu cam pap tot ce misca si chiar si ce nu.. si recunosc ca asemenea salate pap cat de des posibil, sunt foarte sanatoase..

Lasă un răspuns

