Voi ati face nudism pe litoral ???


Eu una nu as face nudism nici pe litoralul romanesc nici altundeva pentru ca nu-mi place sa-mi „expun” trupul gol in fata atator oameni…sunt pudica?
poate…dar mi se pare ca nu are nici un rost nudismul…

Oricum se pare ca nu toti gandesc la fel🙂

 

Nudismul este extrem de popular in Germania, motiv pentru care initiatorii acestui proiect inedit -Hotelul care te cazeaza doar in pielea goala- sunt convinsi ca hotelul va fi plin in permanenta. Concidenta sau nu, zona aleasa pentru amplasarea unui astfel de obiectiv se numeste Freudenstadt (orasul placerilor).

 

Oaspetii vor fi nevoiti sa-si lepede hainele chiar la intrare si sa ramana goi pe toata durata cazarii, potrivit regulamentului care a fost deja postat pe Internet. „Sper sa deschidem cat mai curand posibil. Hoteluri similare functioneaza deja in Peninsula Scandinavia, Croatia si sudul Frantei”, a precizat Silvia Probsthain, membra a stafului care coordoneaza proiectul „Hotel Rosengarten”. De asemenea, clientii hotelului vor fi obligati sa aiba tot timpul la indemana un prosop pe care sa-l puna pe scaune, fotolii sau canapele inainte de a se aseza. In plus, orice activitate sexuala este strict interzisa in ariile publice ale hotelului. Cei care vor incalcat regulamentul vor fi obligati sa se imbrace si sa paraseasca „Rosengarten”. Autoritatile turistice locale din Freudenstadt nu s-au aratat insa prea incantate de acest proiect. „Intotdeauna ne bucuram cand se inaugureaza un hotel, dar noi suntem mai conservatori si am fi preferat o locatie normala”, a precizat Michael Krause, reprezentantul turistic al zonei.

36 thoughts on “Voi ati face nudism pe litoral ???

  1. 😀😀😀 Wei…asta nu e nudism…NU vedeti ca au obicte vestimentare ca : sepci, palarii, adidaji, s(h)osete😀
    -Nope…prea pudic…😕 doar sa am ceva la bord…preferabil weed…si cred ca ar mere😀

  2. pe mine ma deranjeaza si topless.. nu neaparat nudismu.. ma duc la plaja sa stau la soare, beau o bere, povestesc.. dk vreau sa stau cu sfarcuri in moaca merg la un streaptease.. besides, dk ai o pretena s face topless, c avantaje ai? toata plaja vede ce vezi si tu :)))

  3. chiar azi mi-a spus cineva un banc cu nudisti =))

    *******
    Se intalnesc un domn si o doamna la nudisti…

    Domnul: – Ma bucur ca v-am intalnit!

    Doamna: – Vad!
    *********
    Mi se pare aiurea nudismu, da na.. o intoarcere in evu mediu.. sau atunci aia purtau cate o frunza in locurile esentiale :-?? Ce pudici =))

  4. Am citit initial „in fundul Frantei”. Sa-i schimbe denumirea din „hotel” in „bordel”. E o vorba din batrani…nu umblii in pasarica goala pe langa pelicanul sculat…
    Sunt curios cum o sa faca cuplurile si daca lor(masculilor) o sa li se scoale la vederea altor dame. da oricum…la nemti orice e posibil.

  5. Dar noi suntem germani? La noi imediat ai fii violat de jumate de plaja constituita din cocalari si tigani.

  6. Mda, Fluturasho! :)) Esti foarte amuzanta astazi! Era cat pe ce sa-mi dea o lacrima de cat am ras! :)) :-j
    Eu vreau sa cred ca nu-s pudic… Mi-ar placea sa am o vila undeva la munte si sa stau dezbracat in propria-mi casa! :))

  7. @joe : mi`ai amintit de o faza :))) . vorbeau niste baietii la mine în fata blocului cum sa faca rost de bani … sa se duca la Constanta pe plaja de nudisti si sa le ceara banii la vârstnici ca sa „îi distreze´´ :))) . numai zic nimic😦 …

  8. @hime: gelos.. depinde daca mi se da motv.. de moda veche – la unele chestii da.. dar unele chestii intime si personale asa ar si trebui sa ramana..

  9. Baa ce tare e imaginea.
    N-am facut niciodata si probabil nici nu voi face nudism pentru simplul fapt ca nu ma regasesc in astfel de manifestari. Bine, nici nu le condamn – fiecare cu gusturile sale. Dar ma intreb, cum ar fi sa dam numai peste individe octogenare cu pielea lasata si cu par in cantitati MAAARI ?!
    Nu ar fi cam bleah?

  10. nudism … nud …
    vama, acu cativa ani, 3-4 … mara imi face cadou un slip … nu prea m-a nimerit, e prea mic … si totusi il imbrac, ca sa-i fac pe plac …
    numai ca-n apa incepe sa ma deranjeze, il scot si … si o parte dintre „pudicele” din „gasca” n-au mai vorbit cu mine de atunci …
    cele 30 de secunde, cam atat m-am expus (cat tine de le apa la prosop) au avut un impact revelator … nu mi-au vazut ei-ele organul (cu nimic deosebit fata de altele), ci le-am vazut io sufletul… nu m-am despuiat, i-am despuiat io pe iei

  11. @Maimutoiul: mi-a placut concluzia, sau mai bine spus cum ai gandit! Bravos dom’le!😉

  12. Nu as face nici sa ma plateasca cineva! Masculii de pe plaja se holbeaza la formele femeilor si acoperite dar sa mai fie si goale! geez astia cu hotelele sunt nebuni!Mai nebuni ca Nebunelu´!😆

  13. Cred ca putini sunt cei care se simt asa de confortabil cu felul in care arata pentru a face asta. Eu cel putin nu ma numar printre acestia.

  14. nu as face, nu ptr ca nu as POTEA, ci ptr ca pur si simplu ma pastrez ptr o sing persoana…stie ea, cine😛

  15. @ isamiy : >❓ <
    la ce te referi? eu am inteles altceva !
    -nimeni nu-ti cere sa faci sex pe o plaja de nudism (cu toate ca mi se pare inevitabil la un moment dat) .
    Eu unu nu mi-as etala coas(h)ca pe o plaja ca asta, in „private” la bara, cu euro la tanga…cred ca m-aj mai gandi😀
    Numarul meu de cont este : xXx😀 (e Triple X , nu va ganditi la…mai stiu eu ce…ati vazut filmul?😉 )

  16. mie mi-e rusine sa ma uit EU la MINE goala, nu sa ma priveasca alti ochi+ la asta…ma intimidez cand vad pe cineva gol. Deci: raspunsul e categoric: NU!
    Nu stiu daca sunt pudica, dar mi se pare exagerat sa vad muuuuuuuulte buci, penisuri si sani
    oarecum scarbos!

    Maimutoi: mi-a placut mult de tot comentariul tau🙂

  17. De nebun, sa ma duc asa sa fac nudism… nu cred ca m-as duce vro’data. Dar cine stie… daca ar fi sa zicem ca ma invita niste prieteni si n-am de ales… ce sa fac:
    sa le zic: „nu, voi aici dar eu ma duc pe plaja ailalta” sau sa fac nota discordanta fiind singurul cu slip… iar nu e bine…
    Teoretic sunt o fire liberala ca principii, as putea incerca deci, dar mi-aduc si acum aminte de o faza din copilarie (cred ca aveam vre’o 7-8 ani..) cand fiind la mare, ai mei m-au lasat… nudist🙂 pt ca nu gasisera slip cred (era pe vremea lu’ Ceasca) iar chilotii albi din bumbac nu prea faceau casa buna cu mediul marin in viziunea mamei🙂
    Stiu doar ca nu mi-a placut deloc, eram foarte rusinat de situatie si putin invidios pe unii copii care aveau slip.

    E posibil ca amintirea asta sa nu ma lase totusi sa fac vreodata nudism.

  18. Sunt nudist si ce? sau poate ca noi nu stim ce se ascunde sub un petec de panza? nu ma mandresc , nu vreau sa arat nimic dar nici nu am nimic de ascuns, pur si simplu ma simt bine. Si inca ceva, in comunitatea de nudisti am intalnit oameni discreti, respectuosi, culti si….. fa si tu asta ca sa ma intelegi.

  19. Unora le place. Nu îi condamn🙂
    Pe mine nu m-atrage chestia asta. Mă simt mai sexy când am măcar o piesa vestimentară pe mine decât atunci când sunt goală. Ba mai mult, mi se par inestetice trupurile multora, deci mai bine stau printre cei îmbrăcaţi😀

  20. e dureros sa vezi cat de limitati pot fii niste oameni oarecum maturi…sa te miri atat de un corp nud…..ce o fii asa mare minune sa vezi ce ai si tuu??

  21. sunteti bolnavi ! pudicilor… ati aflat ca parintii vostrii au facut sex?
    sau o spuneti doar asa… de fatada?

  22. fratilor,eu nu am fost la nudism niciodata,dar as merge pentu a-mi demonstra ca nu trebuie sa imi fie rusine de cine se uita la mine sau la altul.ar trebui sa ne fie rusine sa furam si sa mintim, nu sa fim naturali. cand ne-am nascut nu ne-a fost rusine ca am fost vazuti de o gloata de oameni venind la botez.oricum:am venit in pielea golala pe lumea asta si tot asa o sa o parasim.hai pa…

  23. O fac de pe la 15-16 ani in fiecare an si chiar de mai multe ori pe vara.Primele doua zile cand am fost prima data am avut impresia ca se uita toata lumea numai la mine.Iam urmarit eu si am observat ca de fapt nu ma baga nimeni in seama.Merg mereu numai in locuri care se strang nudisti si daca se uita careva la mine sa-i fie rusine nu am venit eu peste el ci invers.

  24. Multi ani m-am codit sa fac nudism, mergeam ca textilist in fiecare an in Vama, in Vama aceea veche din anii ’90 si recunosc ca-mi spalam ochii cu ce frumuseti se preumblau pe acolo… de cind ma stiu am vrut un bronz uniform, fara zonele albe ale textilistilor. Si acum citiva ani mi-am dat fain frumos slipul jos si am facut plaja bine mersi. E chestie de mentalitate, trebuie sa vrei asta si sa se produca un declic ca sa treci de pragul psihologic. Se uita cineva la mine? Acum mi-e indiferent. Ma uit si eu pe plaja si daca nu-mi place ce vad, niste sunci sau niste blana, ma uit altundeva. In general nudistii nu sint exhibitionisti, se retrag in locuri pustii (daca au unde). N-o sa uit prima data cind am stat gol pusca linga o tipa, nudista… a fost foarte fain, o senzatie de intimitate si apropiere de cineva complet strain cu care nu te mai vezi niciodata; nusidmul nu se poate explica si intelege din cuvinte, trebuie sa incerci ca sa vezi daca-ti place sau nu. Mie imi place un bronz complet si desi stiu ca in afara de mine nu-mi vede decit nevasta-mea bronzul complet, asa ma simt eu mai bine, in pielea mea bronzata complet. Fiecare cu ce-i place

Lasă un răspuns

