35 thoughts on “Sshhhh !!!!

  1. Dexdan concluzia ta e cea mai apropiata de adevar ! la fel ca si in viata tre sa facem compromisuri😦

  2. @Cristian: eu nu stiu povestea! Trimite-mi si mie un link, te rog frumos! Este genul de poveste (reala) pe care vreau s-o citesc!🙂
    Bafta!

  3. @Nebunelu’
    Textul1
    -un intelept mi-a spus odata :
    ” Viitorul nu exista, ceea ce cititorii in viitor vad, e doar o fantezie!
    l-am dat ca exemplu pe Nostradamus, la care , razand, inteleptul imi zice : ” Eram sigur ca asta ai sa-mi zici…
    Nostradamus vedea viitorul?! Poti vedea doar ceea ce sa intamplat deja! Daca nu sa intamplat, nu ai ce vedea!

    Textul 2
    Ca si viitorul, stimatii mei…adevarul e relativ.
    -in 4 ridicat la puterea a patra posibilitati…cine stie?!

    [textul 1 este o preluare de pe x-files, adaptata on topic replay]

    [textul 2 , concluzia mea..relativa😉 ]
    Cine ma propune pt un I-Qscar ?😀

  4. @J.D de ce nu pot sa dau si eu un raspuns simplu de genul :
    ”😀 criminala faza” sau ” da , se mai intampla….” ?
    e frustrant sa ai de scris zeci de cuvinte pe care nu le intelege mai nimeni!?😉
    Hotu in dulap-amantu in pat si barbax’u langa pat
    Hotu in pat- barbax’u in dulap- amantu langa pat
    Femeia in dulap-😀 restu’ v-ati prins😉

  5. Pai Hime, inseamna ca nu te-ai uitat in dulapul care trebuie! :))
    Daca as fi fost prins, cred ca nici nu mai aveam unde sa o / le ascund! :)) [just kidding :-” ]

  6. @hime : 😀😀😀
    nu ai vazut…?! asta nu inseamna ca este imposibil!
    Nici nu-ti doresc sa vezi…ar insemna ca :
    ori esti hotul, ori barbact’u are o extra relatie!😀😀
    Va rog nu ma banati e doar caterinca!
    [nenea pretenu’ lu’ hime…scuze dom’le]
    😀

    @Nebunelu’ =) [pacat ca nu afiseaza] 😀

  7. @ Nebunelu’ „Moama, ce ceatza s-a lasat!😀 ”
    e doar fum de la „creeru” meu incins…😀
    [pentru necunoscatori John Doe si dexdan sunt una si aceeasi persoana😉 ] ca sa exclud varianta de spammer😉

  8. NEOOOOOO….unde e egalitatea intre sexe frate?!
    Sincer mi-aj dori sa nu mai stea femeia moderna la cratita. Mi-aj dori sa evolueze in as(h)a hal incat sa se ajunga la matriarhat! Ok…stiu ca-mi fac „dujmani” pintre pretenii de „maner al burtii” dar sa fim cinstiti…E mult mai ok sa ai o femeie emancipata si desteapta langa tine decat sa ai una si sa gandesti si pentru ea!😀

    @neo : conceptie comunista prietene…merem la dezintoxicare?! dau o bere😉
    @hime : stiu ca sti (ai IP meu la fiecare post in admin mod)😉

  9. DexDan si John Doe?😕
    Mda, banuiam ca sunt una si aceeasi persoana, dar nush de ce! ;))

  10. Pai e in constructie! Probabil o sa-l mut pe un server .ro! Momentan o sa-l las pe wordpress pana cand cumpar domeniu si gasesc un host bun!😀
    Mai multe detalii iti dau pe mail daca vrei neaparat sa stii ce si qm!🙂

  11. am vazut poza aseara., dar m am abtinut sa comentez ca sa intru si azi sa mai am parte de o portie de ras :))))
    poza spune tot: deci: shhhht =))

Lasă un răspuns

