23 de gânduri despre &8222;Cele mai ciudate coafuri din lume&8221;

  1. Hime, dacă mă uit aşa, cu atenţie, la fiecare dintre fotografii, aş fi tentat să spun că prima coafură chiar îmi place… E neobişnuită, dar nu arată deloc rău. Felicitări hair-stilistului!

  2. @hime : La cum imi arata in acest moment freza, m-as incadra foarte bine intre aste fotografii.
    Si nu numa’ ca am tot felu de animalute-n (nu te gandi la paraziti) par, da’ imi si vorbesc … pe limba lor, ofcors.
    @Lisandru : Serios ?!?! E chiar neobisnuita prima tunsoare?? 😉

  3. gizas :))) p.s. sa le zica cineva sa nu treaca p langa un parc sau padure in sezonu de vanatoare.. =))

  4. sunt super tari ;)) poate asa vor fi noile coafuri pt nunti in anii urmatori 😛

  5. @neo 😀
    @maimutoi 😀 prove it!

    -on topic>
    da da da 😀 …intra la categoria „arta”…
    As avea o propunere…mai degraba un „challenge’ pentru stilisti astai…mi-aj dori sa-mi „faca” si mie ceva la chelia mea.
    😀 atunci sa vezi arta !

  6. ar fi ciudat de interesant sa treci pe strada si sa vezi un astfel de exponat (poza 4 si 7) plimband un catel. Daca latra? De cine te feresti?!

    @neo : de ce nu?! 😀 discountul se practica 😉

  7. stilist , stilist, dar de remarcat si shooteru (fotografu’) a stiut cum sa le zica sa stea in asa fel incat si fizionomia fet(z)ei sa prinda bine cu „coafura” .

  8. Replica… ce draq e in capul ei…tocmai a capatat un nou inteles:))) raspunsul este evident….un porc/caine…etc depinde ce reprezinta coafura respectiva:))) cat de penibili sunt heir-stilishtii:))))

Lasă un răspuns

