Samsung i7500


Rumors in retea demonstreaza o fotografie in care  Samsung i7500 o sa fie  primul telefon  care va monta sistemul operativ  Mountain View.
Google se pare ca a  convins  casa orientala , ca trebuie sa produca acest  model:
samsung-i7500-android

Mai jos caracteristicile (asta ca sa nu ma mai certe Neo🙂 ) :

  • Android 1.5 (Cupcake)
  • Quad band GSM/GPRS/EDGE connectivity
  • Dual band UMTS/HSPA connectivity
  • 3.2 inch capacitive touchscreen display with HVGA (480 x 320) resolution
  • GPS
  • Wi-Fi
  • Bluetooth
  • 5MP camera with LED flash
  • 3.5mm headset jack
  • 528 MHz Qualcomm MSM7200A CPU
  • 8GB of internal memory
  • MicroSD card support
  • Despre pret se aude o suma care se invarte in jurul a 300 de euro doar pt Germania pana in momentul asta (O2).

    Am gasit datele de mai sus aici : unwiredview

    4 thoughts on “Samsung i7500

    1. da, rezonabil.. mai ales ca in Germania sunt alte standarde s contracte decat la noi.. datele tehnice sunt impresionate, zic eu, pentru pretul ala, desi recunosc ca nu prea ma atrag produsle Samsung, indiferent de aria lor
      @hime: asa da bre.. kudos 🙂

    2. nu e domeniu care sa ma intereseza direct, dar chiar imi doresc un telefon cu touch screen…[nu stiu daca are leg cu postul] dar ma atrag telefoanele mari, cu ecran mare….of..:))))) [inca n am mancat…s-ar putea sa aberez putin] :))
      hmm, am cam cu 3.2 si mi se pare destul de ok…cred ca la 5 e super😀
      nu-mi plac butoanele la acest telefon…mi-as fi dorit ceva mai soft😛

    Lasă un răspuns

