Nebunel a disparut !


Nu stiu ce se intampla in ultimul timp dar dispar persoane din blogosfera ! E un fenomen ciudat😦 sa aiba oare legatura cu alienii ??? L-au rapit oare pe Nebunel si pe Nico ???


Trebuie sa recunosc ca in ultimul timp activitatea lor era mai scazuta , dar de aici pana la disparitie ….

Eu zic sa il rugam pe Alexxutzu sa vorbeasca cu prietenul lui Obama , sau cu Alex’andra sa faca cateva practici woodoo ca sa reusim sa descoperim misterul🙂 .

Oricum cine are detalii este rugat sa ne informeze inainte de alua masuri grave !!!


Detalii particulare : el este nebun de legat , ea cunoaste arta kung fu

50 thoughts on “Nebunel a disparut !

  1. Da, trebuie făcut ceva, aceste „dispariţii” mă pun pe gânduri… Poate vor reveni ca să ne povestească aventuri extrem de interesante… Eu aşa sper.

  2. Deja am luat legatura cu prietenul Obama si cu tovarasii astia de la FBI, CIA si altele sa vada ce rezolva. Eu cred ca ei doi au dat de bani si au plecat singuri pe insula aia pustie de care vorbeam noi hime….asa repede fara noi, fara sa zica nik….dar ii prindem noi😀

    ANUNT: Pierdut Nebun si o fata pe nume Nikolle, oferim recompensa grasa pentru ei😀

  3. sincer ma numar printre cei care au „disparut” din blogosfera :D…dar cu raceala aia, nu aveam chef de nimic…dar acum mi-am revenit😉

  4. Intr-adevar este un fenomen cat se poate de ciudat… dubios as putea spune! Din nefericire Nebundelegat a ajuns la concluzia ca nu mai are absolut nimic NOU de spus pe blogosfera si probabil intr-un moment de nebunie sau furie temporara – pentru ca altfel nu-mi explic – a apasat (dar nu din gresala) pe link-ul de stergere a blogului.
    Tot ce pot spune este ca nu i-a fost usor sa faca asta! Mai bine de 4 ani din viata lui se aflau printre randurile virtuale ale acelui blog.
    Acesta a fost contactat de persoane ca Scarface (MDFT), Sometimeiwasachild, RockerDiliu, Hime, Zeynna, Alekah si altii tocmai din acelasi motiv scris in acest post.

    The truth it’s beyound us!

  5. Si totusi :
    „The truth is outhere” (X-Files)
    ooops…da..utitasem…😉 see you soon.
    Mai am de vizionat vre-o ‘jpe episode pana termin seria.
    Bafta la toti / toate….
    „Poate-l gasesc pe : Nebunel a disparut !”😉

  6. PS: am uitat sa mentionez ca este o onoare pentru mine sa vad ca mi-ai dedicat un intreg post, chiar daca impart postul cu Nikcoole.
    Am uitat sa spun ca barfele nu-s adevarate. Nu am fugit cu Nikcoole pe nicio insula pustie sau mai stiu eu pe unde. Fiecare cu viata lui… Fiecare cu treaba lui…
    Si chiar observasem disparitia d-soarei Nikcoole, dar mi-am zis sa nu te deranjez cu prea multe intrebari.
    @Codrutza: daca ar fi sa o iau de la capat, in mod sigur ar fi ceva foarte STRONG, tinand cont de faptul ca se fac aproape 5 ani de cand bantui pe blogosfera… Dar mi s-a parut ca am ajuns in Triunghiul Bermudelor si pluteam in deriva fara ca nimeni sa ma salveze… asa ca am cedat!

  7. @nebunelu: nu dramatiza.. desi e clar ca motivele pentru care ai sters blogu sunt personale si asa trebuie sa ramana.. si eu ma invart prin blogosfera de vreo 6 ani, si de 2 am unul al meu.. si cred ca mereu e ceva de zis – nou – din punctul tau de vedere..

  8. @Neo: daca am dramatizat, nu asta era ideea. Sunt chestii mai noi si mai importante de facut, precum hacking and stuff. Toate astea se invatza in timp…😀
    Asa ca ma retrag pentru o perioada si in cazul in care o sa am ceva de spus… veti afla!😉
    PS: Neo, tot nu ti-am gasit postul ala cu nunta. Da-mi un e-mail pls cu link!😉 Thanks!

  9. @Ale’: hope it would not be a long time…
    @Hime: imi pare rau ca am disparut asa, fara sa dau un semn inainte, dar a fost intr-adevar o chestie facuta la nervi. Dar poate ca a fost sau e mai bine asa! :-??

  10. Nebunelu’ lasa scuzele si revino pentru ca blogosfera are nevoie de tine chiar daca tu nu ai nevoie de ea (momentan). La mine poarta e deschisa😀

  11. @Neo: am citit, am si comentat!
    @Hime: serios nu am despre ce sa scriu! Probabil o sa va trimit tuturor un e-mail cand o sa scot carte (asta daca nu o sa va schimbati adresele de e-mail), dar pana atunci … cale lunga.
    @Alexxutzu: nu caut scuze… nu inventez scuze… Blogosfera este bine si fara mine!😉 Mersi pentru incheierea commentului tau! >:D<

  12. Hime…nebunelu’ e bine sanatos…fizic ca psihic nu are nici o sansa… stiu eu dc a renuntat la blog…si urmeaza sa il arunc inrapa daca nu il redeschide:-„…

  13. @fluturaha: mai bine esti mai „(ne)serios” cum zici u, dar sanatos din pct de vedere psihic…decat sa fi mult prea serios si sa o iei razna;)
    @nebunelu’: bah nu te mai enerva…cum te-am invatat…cand te enervezi…faci joc de glezne, si dupa aia cum bati prostu:D

  14. @Duda: am facut si joc de glezne… dar nimic! Unii pur si simplu nu vor sa inteleaga! :-<😐
    Daca trec la „cum bati prostul” s-ar putea ca eu sa nu ies sifonat deloc, in schimb altii sa si-o fure urat de tot. Nu am de gand sa-mi mai manjesc mainile cu sangele altora. Are grija Dumnezeu de ei…😉

  15. :@nebunelu’: duda…lasa ca imi manjesc eu manile de sangele lor…da nume, adresa…tot…doar de asta sunt buni prietenii:d si facem faza cu ” cum bati prostu” (sorry de cacofonie) din pct de vedere psihic…sa devina emoizi si sa se sinucida:))))

  16. @Duda: bine! Asa sa fie, dar eu nu am nicio legatura cu ce vor pati acele persoane, ok? Iti trimit adresa, numele, CNP-ul, numerele de telefon si cateva poze compromitatoare pe mail!
    Mersi, duda! Stiam eu ca o sa aibe cineva grija sa se rezolve si problema asta! >:D<

  17. @nebunelu’: uatafac man…doar sunte prieteni…ne stim de peste 14 ani… asa ca uatafac…. oricum acele persoane si-au facut-o cu mana lor ceva gen…dau in tine dau in mine…dau in mine….dau in fabrici si uzine:D…nimeni nu se ia de prietenii……uatafac…ii transformam peste noapte in emoizi sinucigasi:))))

  18. Ashea… fa-i sa cante la vene cu lama! Fara mila! >:)
    Observ ca a devenit deja un razboi personal… E bine de stiut ca nu sunt singur, mai ales luand in considerare nesimtirea si neseriozitatea unora.
    Intorci obrazul o data, il intorci si a doua oara… dar la un moment dat ramai si fara obraz si ajungi exact ca acele persoane… si tot lor nu le comvine dom’le!

  19. deci duda… ce te-am invatat eu pe tine…:-w nu mai intoarce frate obrazu niciodata…ca esti luat de prost… si dupa aia o sa trebuiasca sa faci treburi murdare… si in plus…daca sunt oameni fara caracter…nu-i mai baga in seama:d..
    deci: CUM BATI PROSTU’, DUDA…CUM BATI PROSTU’

  20. deci cum sa zic eu…ca sa fie bine adica…. sa fie bine ca sa nu fie rau…adica cum sa zic eu:))))

  21. uuuu…man…..”uatafac” [merem p plagiat], era nevoie de un chat aici❗😀❓ …eu sunt Danut! Ea, e mamica…[…]….pot sa ud si canapeaua, mama nu se supara! de ce oare?

    >… prietenii stiu de ce!😀

  22. @John Doe: corect ar fi fost: „Daca vreau, pot sa ud si canapeaua…
    Mama se supara si ma bate cu cureaua!”😉

  23. @Nebunelu’ …nu indraznesc sa ma ating de „violenta in familie”🙂
    @sometimeiwasachild …pai ce sa facem si noi..ete…ne adunam in chejtii da’jtea unde avem loc , fara discriminare !😀

  24. @ John Doe: poti sa te atingi linistit de violenta in familie…macar asa imi fac si eu licenta:)))))

  25. ma bucur ca va simtiti ca acasa🙂 oricum aici e un loc liber de barfa asa ca la barfa cu voi !!!!!!!!!!!😉

  26. Cand pisica nu-i acasa…
    Oricum ne-am facut de cap si fara tine! >:) [dar iti multumim ca ne lasi sa-ti aberam pe spatiul tau virtual si ca il imparti si cu noi]

  27. Asta numai tu stii! Esti pisica? :-s
    Daca noi suntem soareci si tu pisica, la un moment dat o sa ne mananci pe totzi, nu? :((

Lasă un răspuns

