Cyber-drog


Ati auzit de drogurile sonore care se pot descarca on line ???

Este un fenomen destul de cautat si o sa il explic mai jos :

Undele sonore cuprinse intre 3 si 30 hertz  , sau mai bine zis frecventele cu care se lucreaza creierul uman , pot sa produca diverse reactii si sa solicite in maniera destul de intensa activitatea cerebrala . Undele alfa , care sunt cele de la 7 la 13 hertz , au un potent efect relaxant , dar sunt si unde care ofera un efect contrar , euforic sau excitant . Este de ajuns sa introduci aceste  infrasunete pe care urechea umana nu le percepe intr-o melodie si jocul este facut . Uzul acestui infrasunet este in general folosit in America pt a calma in discoteci clientii .

Dinamica comerciala care sta in spatele fenomenului este cam aceasi a comerrcializarii traditionale de stupefacente . La inceput sunt oferite gratuit , dupa care se trece la subministrarea platita . Este o societate care ofera on line , pe propriul site , un adevarat lector audio (tip winamp ) pentru „doze sonore” . . Doze pe care le descarci cu un clic sub forma de file zip , care o data decomprimat , iti ofera sute de doze , catalogate cu numele substantelor carora produc efectul : assenziu, ecstasy, cocaina, morfina, calmanti puternici  , heroina, peyote si asa mai departe . Poti gasi si instructiunile de folosire si video demonstrativi care iti arata efectele .

Singurul lucru bun este poate acela ca nu iti dauneaza sanatatii si se pare ca nu provoaca dependenta . Medici inca studiaza efectele . Eu nu pun aici link-ul site-ului pt ca sunt si minori cei care citesc blogul meu , daca sunteti interesati il gasiti in retea .😉

13 thoughts on “Cyber-drog

  1. ptiu … maica, … pe vremea mea nici nu stiam ce -s alea droguri sau iarba, d’apai d’alea sonore …🙂

  2. apropo, imi place noul tau avatar

  3. Mda sa zicem ca au avansat si pe acest plan🙂
    Bogdan ciudat ca tu il vizualizezi🙂 , eu nu reusesc🙂

  4. 20 de minute..pan ce-si fac alea efectul..fara sa te gandesti fleaura…fara sa ai vreo chestie care sa-ti distraga atentia..fara alt zgomot..fara lumina..
    adormi..sau te enervezi..sau faci tu ceva..de nu-si mai face sonoru nici un efect :))

  5. hmmm…mai bine nu:)) eu chiar fac dependenta de lucrurile care ma fac sa ma simt bine: de exemplu nenorocita de tema de la wordpress :)) vreau sa o schimb si nu ma lasa sufletul. de cate ori am incercat…m-am sufocat pana n-am pus-o la loc…asa ca ideea de drogare online o las pt mai tarziu….poate uit de acest post pana atunci…dar sunt ataaaaaaaaaaaat de curioasa :X

  6. Iti ofera firma respectiva player. Iti ofera si sunetele. Dar, difuzoare capabile sa redea gama respectiva de frecvente cine le da maica?!
    Si sistemul meu audio cica reda sunetele in gama 20Hz-22Khz, dar asta e o chestie lipita pe cutia in care era ambalat, sa fim seriosi. Cunoscatorii intr-ale muzicii stiu despre ce vorbesc😉
    Pana una alta, eu ma „drogez” cu trance >:)

  7. o aiureala
    asa cum spunea cineva si subwofere cele mai performante abia coboara spre 20 Hz, si undele alfa fata de undele de presiune sonore sunt cu totul alta mancare de peste chiar daca au comuna carecteristica frecventa (Herzii), deci hai sa nu mai batem campii pe terenuri miscatoare🙂

  8. sper sa nu se extinda si in romania ca nu ii mai vedem duapaia pe raperi cand de iarba sau siringi ci de HZ si casti :> oricum e ff ciudat desi as fi curios sa vad cu e nu mas risca😀 astept si alte pareri mailu meu e ct_love31@yahoo.com🙂

Lasă un răspuns

