Curiozitati naturale


Pentru noi trasnetele din imagine sunt simple descarcari electrice in schimb pt etruschi sunt mesaje divine . La fiecare furtuna sacerdoti si vrajitori studiaza formele si pozitiile acestor fenomene . Ei explica fulgerele ca o pedeapsa a zeilor pt mortalii care gresesc .Primul fulger spun ei este considerat un advertisment . Daca nu cadea drept inseamna ca vor fi altele foarte puternice si devastatoare .
Ad ogni temporale sacerdoti e indovini studiavano forme e posizione di questi fenomeni naturali. Scagliati, a loro dire, dagli dei inviperiti con qualche mortale.
Dupa ce se termina furtuna , locurile lovite de fulgere erau cu mare grija inconjurate cu gard , si evitate . Cei care calcau din greseala erau considerati ghinionisti si isolati.

7 thoughts on “Curiozitati naturale

  1. Jos pălăria pentru ambele fotografii, Hime… Frumuseţea naturii – chiar şi atunci când este dezlănţuită – nu ne poate lăsa decât fără replică…

  2. fain…(terifiant daca esti la o distanta periculoasa)…prefer poza.🙂
    La fiecare comentariu, daca mi se permite voi adauga si >Amuzant<
    Ex:
    De aici se inspira „Trazniti IN Nato” !😉

  3. Alex’andra … nu stiu cat ai sa poti adora fenomenul asta pe timp de vara ( 2 puncte ics, 2 puncte ics, ics o, ics o )😀 daca se anunta seceta si canicula.

    >Amuzanta<
    – daca te uiti atent, si m-am uitat atent, nu am vazut nici un electrician ! Free Gigi! Free electrica …

  4. mie nu, desi am fost si eu la un pas sa imi fac.
    vezi ca acum nerge bogdan.zice.ro

  5. a doua mi a placut in mod deosebit 8->
    oricum…fulgerele mi s au parut intotdeauna fascinante…si chiar daca imi era frica…cand eram mica mereu stateam pitita la geam ca sa vad cum stralucesc pe cer…pana mi-a zis mama ca poate ma trosneste unul :))
    ehh, am crezut o cativa ani😛

Lasă un răspuns

