Travestiti


Ma gandeam ce aiurea pt un barbat sa fie atras de o tipa , sa o curteze , sa reuseasca sa o duca acasa in prima seara si sa aiba o surpriza ca cea din imagine !

Nu stiu cum ati reactiona voi baieti dar mie mi-ar lua foc procesorul , as intra in standby as …. nu stiu… voi ce ati face ?

28 de gânduri despre &8222;Travestiti&8221;

  1. ha ha ha …(cu putin sarcasm).
    „Flip the coin!” care pe care…ca in ziua de azi …nu prea ne mai minuneaza (la dracu in puii mei ) 😉

  2. Eu aş rămăne „blocat”, cum se spune. Aşa că atenţia trebuie să fie tot timpul mărită. Visezi şi tu la o seară „fierbinte” şi, când colo, ai parte de o surpriză de proporţii… Tare dureros trebuie să fie să ajungi la concluzia că ai simţit oareşce nevoi fiind vorba despre un El, nu despre o Ea…

  3. Pai am patit-o de doua ori.
    1. Eram in club, in Malibu. Frecventam clubul pentru ca-mi placea muzica rap si hip-hop pe vremea aia. Observasem un tip din alta gashca. Se comporta mai ciudat de fel. La un moment dat ies eu de la toaleta si tipul ma ia de mana si ma invita la dans. I-am zis ca-mi pare rau, dar nu stiu sa dansez.
    2. Dupa o noapte alba la un stand-up comedy cu nite colegi de facultate… Ne-am gandit ca de la Laptaria lui Enache… de fapt am plecat din Caffe Deko… Ne-am gandit deci sa mergem pe jos sa ne plimbam. Era vara si cald afara. Frumos! Cer senin… Ajungem pe la Eroilor, la celebrul parc si vestit dealtfel pentru baieteii care prefera baieti. Din nefericire pentru mine si inca un tip, ne-a apucat o nevoie fizionomica tocmai p-acolo, asa ca ne ducem noi in niste boscheti in parcul Operei. Intai se duce tipul si dau eu de 6, apoi ma duc eu si da tipul de 6. Vreme de jumatate de ora sau o ora amandoi am fost tacuti, pana cand l-am intrebat daca nu cumva a auzit si eu un „Psstt! Psssttttt!” cand era in parcul Operei. Mi-a raspuns ca da, dar nefiind sigur si fiindu-i rushine, nu mi-a zis. Ne-am lamurit deci si cu parcul Operei… Zvonurile sunt cat se poate de reale! Sigur erau niste baietei veseli, gata sa „impinga namolul la deal”, sau ca sa intelegeti si voi: „gata sa ne-o traga la keke”.
    Cam atat din experientele mele de viatza. Revin cand mai aveti si alte provocari pentru mine!

  4. *[…] niste colegi de facultate… […];
    *[…] l-am intrebat daca nu cumva a auzit si el un […].
    Scuze pentru greseli. Le-am semnalat in commentul asta!

  5. Hime, de ce nu spui cui ii raspunzi? :-w [hai ca m-am prins ca mie mi-ai raspuns la comment]
    Mda, am scapat de fiecare data cu poponetzul intact! 🙂

  6. @nebunelu: nu fi asa de sigur ca mai ai rozeta intreaga… ai fost in malibu si te-ai matolit…atunci travestitu, te-a bagat la colt si ti-a impins namolu la deal:))))

  7. Destul de dificila situatia…:P dincolo de ce am vazut in imagine mi-au ramas in minte pantofii mov…poate ca si eu am pantofi mov…si de aia 🙂

  8. @Nebunelu’ dupa fraza asta, citez (adica…copy/past)
    „Mda, am scapat de fiecare data cu poponetzul intact!”
    Ne cam pui pe ganduri…:-? sa intelegem ca au fost mai multe „dati” ?! 😀

  9. Nu stiu daca s-o iau ca pe un compliment cand anumiti barbati imi spun ca se simt atrasi de mine, dar… norocul meu este ca le arat ca mie-mi plac tipele… adica acele vietati care au sani, fund bombat, picioare frumoase… care se ingrijesc samd… Si atunci cad in depresie…
    Mda, nush ce sa zic! Ce comment aiurea am pus. Lipsa de inspiratie. Au mai fost cateva datzi, dar astea 2 le-am tinut minte in mod deosebit.

  10. Ok prietene…Am priceput mesajul si sper ca nu te-a ofensat al meu…e doar „haz pe necazu’ altuia” …ne pricepem de minune la asta 😀

  11. Dexdan, daca ma suparam… iti dadeai seama! Am luat-o ca pe o gluma!
    E mai marpha sa luam viatza la mishto… altfel face ea mishto de noi! Nu am de ce sa ma supar pe tine!
    Bafta!

Lasă un răspuns

