25 thoughts on “Aparentele insala

  1. Daca-ti spun ca stiu poza, probabil o sa te superi pe mine. Aveam pe vechiul computer pe care o sa pun din nou stapanire in curand (dupa ce-i cumpar mamei mele un computer nou)… o gramada de poze hazlii, iar multe dintre ele le-am postat pe un site romanesc. Daca o sa le postez pe blog, vor aparea cu emblema site-ului si nu-mi prea convine. O sa vad ce si qm si cand… dar o sa pun mana pe vechiul computer unde am o gramada de materiale pur si simplu dementiale pentru voi!🙂😛

  2. Cu siguranta aparentele inseala! Nu stiu cum le gasesti pe toate, dar le gasesti🙂. Saracul om, verzuliu la fata, atata ii mai trebuia!

  3. uite , ma, cine se gandeste la noi. Nebunelule, te pupa Ale :*
    ce sa i se mai scoale aluia, ni ce culoade cadaverica avea pe mecla =))

  4. pai culoare cadaverica era tocmai de la sculare mai Ale’ :)))) ce sa-i fac daca tot sangele i s-a dus in…. creier:”>

  5. aucu se demonstreaza ca nu trebuie sa judeci o carte dupa coperte . Nu totul e ceea ce pare a fi…

  6. tare poza, merci pt urare si tie toate cele bune.
    ma poti gasi pe bogdan.zice.ro

  7. oare asistenta sau infirmiera aia se intreaba daca ia pus perfuzia „unde trebuia” sau se intreaba daca mai are provizii la magazie si pentru acasa.
    criminala imaginea si >………< voastre de vedere !
    [daraci! nu ducem lipsa de imaginatie😀 ]

  8. Am zis eu ca daca nu ati fi voinu m-as distra !!! Ador comenturile voastre ! Nebunel astept sa iti recapeti pc’ul😉

  9. ok…scuzati-mi va rog urmatorul comentariu e badaran dar autentic romanesc:
    „Asistenta:
    -Ia uite dom’le esti tare? ai sangen’n p**a?! ”

    de cate ori vad imaginea asta..de atatea ori imi sar rotitele.😀

  10. hmm…da, are chef de viata bolnavul …🙂, haioasa poza. ma distrez intodeuna de „ideile”expuse pe blog. Suberbe, felicitari

  11. am un raspuns de incurajare pentru : grapefruits si lorelay😀
    „mai incercati !”

    :
    „Neneeeee…! da cu aspiratoru’ tzaraneeeeee!”
    [caterimca]😀

Lasă un răspuns

