31 de gânduri despre &8222;Sunt fara cuvinte ….&8221;

  1. alea de pe vapor e limita maxima.. celelalte pot umbla dupa urmatoarele porecle: baliza, colac, vaca, air-bag, etc. io am doar un lucru de zis.. THAT’S A HUGE BITCH !

  2. Astea nu sunt trucaje? Oribil… Nu cred că sunt prea fericite cu aşa ceva. Iar dacă sunt, atunci au o mică problemă la „mansardă”. În primul rând trebuie să fie tare incomod…

  3. Mda… numai sexy nu mai sunt… I like big boobs… dar sa nu exageram: mari mari dar trebuie sa fie si ea in stare sa-i care;)) si eu sa-i ridic cu o singura mana:-” 😀

  4. Primele 2 poze sunt convins ca-s fake. Despre celelalte inca nush ce parere sa am. Nu cred ca-s reale! Sau nush.
    Oricum la asemenea sani, daca adorm pe spate, se pot sufoca cu usurintza! 😉

  5. nu stiu unde am citit ca cel mai greu san e unu` de 9 kg.sper sa nu ma insel. dar daca am retinut eu corect, mi`e mila de coloana vertebrala a posesoarei 😦

  6. Ahhhh … iar o nebunie … extremitati….sa atragem cit mai multa lume. In rest sanatatea ce mai conteaza … banii conteaza …( asi adauga si marirea penisurilor, la fel 😛 )

  7. :)) fake sau nu, sunt ridicole (primele 3 poze cel putin). Iar cele de pe vapor au mers pe principiul cu cat sunt mai false cu atat mai bine. Intrebare de baraj: pielea aia intinsa pana la refuz nu face vergeturi?, nu li se lasa podoabele de la greutate?

  8. Despre ce e postat aici, as avea de scris cam 1000-1200 de cuvinte.Dumnezeu stie cat ma abtin! 😀 Paste Fericit!
    _CNN [no comment]_

  9. Ok. Am sa incerc totusi sa nu folosesc 1000-1200 cuvinte 😉
    1.Partea amuzanta (luati-o la caterinca):
    -daca ai nevasta cu asa „dotari” , poti sa faci asigurare pentru integritatea mobilei din apartament.
    La divort o fi mai greu cu departajarea.Cine cu ce, a contribuit?!
    -oricand treci la saltea daca perna nu are acelasi confort.
    -la tara [sursa de „milk” imbuteliata ambalaj de unica folosinta] „…Cenzurat…credeti-ma chiar e cenzurat….”
    -pescareasca : daca e sa te lauzi cu o captura de asa proportii…sincer te cred.
    -eroare matematica : circumferinta dimensiunii sumei tuturor formelor e invers proportionala cu ingredientul din materia cenusie. Rezultatul este real.
    -oftalmologica : „sincer domn’ doctor, mi-ati dat dioptri prea mari, desi sufer de miopie severa!”_Sfat (nu schimba doctoru’ nici ochelarii)
    -sexuala: *va las pe voi sa gasiti o „gluma” pe tema asta*
    Am omis cliseele gen: airbag-uri (dacia mea nu are), bidoane (as strica imaginea lichidelor care folosesc „bidonul” ca ambalaj, dar totusi tineti minte : E DE UNICA FOLOSINTA!), sanii (nu se mai pot numi, eventual ca barmanita, sa duca tava pe ei, ca debarasatoare …;)), am omis si expresia ugere…pentru ca as rani EMOtional celebra vacut(z)a de la curtea omului.
    Fara caterinca:
    -patetic sa gandesti ca ai avea succes in orice-ti doresti daca ai sani asa imensi (pentru o „femeie”)
    -jalnic ar arata si ca implant la un travestit (…in puii mei…)
    Ciudat e ca 😕 in arta arata ok…parca imi aduc aminte de niste statuete feminine cu sani imensi (origine africana cred), si mai este un sat in China parca care disproportionalitatea corporala e stilul principal in cultura lor (tot la statui ma refer).
    As putea continua…dar offf…TIMPUL ne preseaza 😉
    Va multumesc pentru rabdarea de a-mi citi comentariul si va rog scuzati-mi greselile ortografice 😀 sunt obosit. Merci

  10. Am tras concluzia ca lui Dexdan nu ii plac sanii de dimensiuni uriase si cu siguranta nu o sa aiba iubite tip cele din imaginile de mai sus 🙂

    Partea cu divortul ar fi o tragedie asa cum ai zis ! 😉

  11. a…adevarat. In imaginile postate aici, „sanii” sunt giganti, (dimensiuni uriase) depinde de perceptia fiecaruia 😉
    –bottom line–
    concluzie corecta

  12. utafac…iti dai seama ca daca sare u tipa din asta in mare o seaca?????:O:O:O:O:O

Lasă un răspuns

