Ce nu ti-am spus niciodata !


‹Astazi ma gandeam ca ar trebui sa-ti spun ce nu ti-am spus niciodata  asa ca m-am asezat aici in fata pc-ului si ma confesez . Asta pt ca stiu ca nu o sa schimbe nimic confesiunea mea , nu o s-o citesti niciodata :)›

Ma stresezi asa de mult ca imi vine sa te strang de gat si sa te arunc de la balcon in special atunci cand esti incapatanat si insisti sustinand ca ai dreptate ! Ti-am zis de n ori ca nu tre sa ma contrazici daca tii la linistea ta !

De multe ori am tendinta de-ati rupe picioarele pt ca ma minti . Iesirile cu prietenii pt o ora nu mai tin ca scuza (vii tot timpul dupa 3 sau 4 acasa ) asa ca mai bine imi spui de la inceput ca iesi 4 ore decat sa ma minti mereu ca esti prins in trafic 2-3 ore  🙂

Ieri ti-as fi aruncat cu tigaia aia de 13  euro in cap (tu stii ca-i destul de grea) pt ca incerci sa ma iei cu dulcegarii cand stii ca sunt stresata (tot de tine) . De ce nu vrei sa intelegi ca iti convine sa taci atunci cand sunt suparata ???? Orice spui poate fi intors impotriva ta ! (nu zice ca nu te-am avertizat)

Nu inteleg toata nevoia ta de a sta ore in sir in fata pc-ului . Mai fa o pauza si florile pe care mi le trimiti ti-am zis de n ori ca nu tre sa fie virtuale !!!

Ultima ta declaratie de dragoste ??? Jur ca nu imi aduc aminte ….stiu povestea : tu nu esti romantic ! Atunci de ce ai plans cand am vazut filmul acela impreuna saptamana trecuta ?


Ma gandeam sa-ti spun si cateva lucruri bune (nu se stie niciodata cand te decizi sa-mi citesti blogul) :

Imi place ca ti-ai creat o scara a valorilor si a realizarilor pe care te ridici incet , cu constanta bazandu-te pe fortele tale .

Imi place ca esti decis , ai caracter si lupti pt interesele noastre .

Imi place ca ma asculti (in primele 2 0re dupa te plictisesti si tu ).

Te ador pt ca ma iubesti cu tot cu nebuniile , geloziile , prostiile si non-sensurile mele .

Te iubesc pt ca ai reusit sa treci peste toate problemele pe care viata ti le-a propus (inca din copilarie ) fara sa te pierzi …Azi sunt fericita pt tine pentru ca stiu ca ai realizat mult .

Tu imi zici mereu ca noi doi suntem o cartelain care de-alungul anilor o sa ajungem o gramada de file-uri , stiu ca nu-i romantic dar si pt asta te iubesc : pt originalitate !

Gata pt ca nu vreau sa ti se urce la cap 😉  . In cazul in care o sa citesti : tot ce am scris sus se poate trata (tu stii ca nu te-as arunca de la geam :))

9 gânduri despre &8222;Ce nu ti-am spus niciodata !&8221;

  1. eee nu l`ai arunca :-@ stii de ce n`ai facea`o ? pt ca`i prea greu =))))
    asa ca`i faina dragostea :X ? mie`mi plac cel mai mult impacarile de dupa „furtuna Ale” 8)
    bila neagra de la mine pt lipsa declaratiilor de iubire, nene >:p
    Paste fericit, hime :* !

  2. Hime dragă, te rog să îmi permiţi să îţi doresc Paşte Fericit! Iartă-mă pentru că nu comentez postarea… Să ai parte de gânduri bune şi de lumină în suflet… Îmi pare tare bine că te-am cunoscut. La bună recitire…

  3. Cristian si pt mine este la fel ! Este o onoare pt mine sa pot citi lcrarile tale !

    Ionut eu vreau mai mult …asa suntem noi femeile , etern nemultumite 😉

  4. Cu rele sau cu bune, dar tot linga tine este :). Chiar si de sunt certuri ( pentur c anu are cum sa nu fie, doi oamni nu pot fii la fel ) tot ar trebuiisa il apreciezi ca este linga tine, ca ai cui s aii reprosezi, ai pe cine sa imbratisezi … si nu uita arata i ca tii la el acum cit timp este inca linga tine . Sa nu fie prea tirziu .:)
    Frumoasa postare.

Lasă un răspuns

