Unde a ajuns tehnologia ???


Ma intreb unde o sa ajunga tehnologia si cand o sa se opreasca ??? Astazi am vazut pe youtube un filmat infricosator despre clonare si despre robotizarea persoanelor . Am ramas socata 😦 atunci cand am vazut o persoana cu maini robotizate , picioare robotizate si organe inlocuite cu piese metalice .

Asa ca dragii mei daca va ganditi sa va mariti performantele in alergat sau in cine stie ce sport puteti sa va inlocuiti o mana sau un picior .

18 gânduri despre &8222;Unde a ajuns tehnologia ???&8221;

  1. Tehnologia,cred eu, o sa inainteze pana ne inloocuiesc roboti,si gt cu rasa omeneasca

  2. De la papusi din silicon care sunt copii fidele ale unor femei foarte frumoase la corp si la fatza… pana la robotizare! 😕
    Curios! Daca combini cele doua, ar rezulta exact o femeie android. Deci in curand, cand noi ca specie masculina o sa vrem sa facem sex cu cate o femeie, trebuie sa ciocanim de cateva ori in pielea ei sa vedem daca suna a metal! :))
    Astazi nu stiu ce am, dar desi e Saptamana Mare, ma gandesc numai la chestii ne-ortodoxe! [Doamne iarta-ma!]

  3. incet mor, asa ca daca tehnologia ma va ajuta sa supravietuiesc infernului creat atunci voi apela la ea

  4. Tehnologia o sa avanseze mereu…daca apare azi o tehnologie noua, saptamana viitoare apare alta mai buna si tot asa.
    Depinde de oameni in ce scopuri o folosesc.
    Eu cel putin nu vad nimic rau in organe si membre artificiale, mai ales daca omul care are nevoie de un transplant de inima (sa zicem) nu are alta alternativa.

  5. Ai dreptate Unguru , in scopuri medicale cred ca este ok daca asa iti salveaza viata . Eu am vazut astazi un filmulet pe care o sa-l postez unde un tip si-a schimbat o mana cu una mecanica pt munca 😦

  6. de asta mi-a fost mie frica toata viata….de evolutia scapata de sub control….. nu prea as vrea sa ma indragostesc de un robot sau sa mai stiu eu ce sa fac cu un robot …doamne fereste:)) ….totusi… tare bine ar fi daca tehnologia ar mai stagna vreo 40 de ani macar…sa ramana la nivelul la care este acum pentru ca si asa este prea prea prea destula …

  7. Chiar de avanseaza technologia intr-un ritm al vitezei , unde ramin sentimentele ? unde ramine omenia, simturile, fericirea, tristetea …. astea nu pot fii robotizate ….. Ar trebuiis anu distrugem astea ci sa le cultivam …. mai mult in noi, si mai ales in urmasii nostrii …..

Lasă un răspuns

