Iertarea este femeie :)


Din multe studii efectuate de-a lungul timpului cercetatorii au descoperit ca femeile au o capacitate mai mare de a ierta o tradare . Ba chiar mai ult barbatii nu reusesc sa uite si sa accepte un asemenea act doar din orgoliu sau din frica de a fi catalogati de alti barbati ca fiind slabi .

Deci barbati fiti mai toleranti , iertati mai mult si ganditi-va la interesele voastre nu la ceea ce va zic prietenii vostrii barbati  😉

24 de gânduri despre &8222;Iertarea este femeie :)&8221;

  1. Sincer, eu nu am treaba daca ma inseala pentru ca eu nu pun suflet (poveste lunga). Daca ma inseala, fie o insel si eu, fie ii dau papucii.

  2. Desi sunt barbat, mi-e teama ca asa este. Ne este putin mai greu sa iertam o infidelitate… dar ca sa-ti explic… aici este vorba de orgoliul masculin. (probabil o sa folosesc un limbaj mai obscen, dar nu o pot spune altfel… asa ca-mi cer scuze) Este ceva de genul: cum sa-si bage altul p**a in aceeasi tipa cu care poate eu – ca barbat – am impartit o bucata de paine, am impartasit secrete, am impartit acelasi pat samd.
    Revin la o teorie mai veche de-a mea: „femeia cand inseala un barbat, il inseala cu sufletul… barbatul cand inseala, inseala doar cu p**a”. Chiar si asa, nu exista scuza pentru inselat si as putea sa dezbat pe aceasta tema destul de mult timp…

  3. cred ca fiecare are capacitatea de a ierta!atunci cand iubesti ierti!(nu ma refer neaparat la infidelitate)

  4. Asa e. Si femeile sunt orgolioase, dar sunt dispuse sa accepte mai multe de la persoana iubita. Barbatii chiar daca aparent iarta, nu uita si iti reproseaza la momentul oportun. 🙂

  5. Esti capabil sa ierti oricand, dar numai atunci cand iubesti cu adevarat esti capabil sa treci si peste o infidelitate sau peste o tradare din pct de vdr sentimental din partea persoanei iubite. [cred…]

  6. Offf…:( de ar fi atat de simplu…Am citit parerile voastre referitoare la acest „post” … argumente pro si contra. Mai in gluma mai in serios diferenta de mentalitate si conceptie difera de la individ la individ in functie de circumstante. Ca sa nu mai fac „yo” pe filozofu’ … Femeia ar „trece mai repede”(dar nu uita) peste asa ceva daca are si motiv. Barbatul…ar fi bine si „corect” sa nu dea motiv.

Lasă un răspuns

