Ceas


Pt lenesii in ultimul stadiu : am o solutie pt voi 🙂

Vorbesc de  ceasul  din imagine care este foarte util .Scoate niste sunete oribile dimineata 🙂 , dar partea buna a lucrurilor este ca nu se opreste aici . El alearga prin toata camera ca sa nu poata fi oprit de voi . Deci  solutia ar fi ca voi  sa va ridicati si sa-l opriti (daca il prindeti 🙂 pentru ca stie sa fuga :)) Costa 50 $ si puteti sa il cumparati online de aici !

27 de gânduri despre &8222;Ceas&8221;

  1. l-ai incercat? M-a tentat la un moment dat sa il cumpar, dar ma trezesc nervoasa daca nu imi place soneria. Dar potaia mea ar fi foarte fericita sa alerge dupa asa ceva. 😀

  2. Eu nu il am , il are o prietena . Sunetul este oribil …este un ”piuit” subtire care nu se opreste .Este foarte stresant asa ca nu ti-l recomand 🙂 .Pentru catelus ar fi ok 🙂

  3. nici nu vreau sa-mi imaginez cati nervi mi-ar face un ceas din asta :))
    cum sa ma trezeasca si dupa aia sa fuga de mine? :-l

  4. yaba-daba-dooooo party diseara la mine:D:D:D:D in sfarsit o sa ma trezesc la timp si in sfarsit o sa ajung la timp la munca:D:D:D:D:D
    HIME: plecaciuni si pup u pt pont:*:*:*:*:*

  5. Cat de tare! Asa ceva mi-ar trebui in mod clar. Tot dau snooze la mobil si nu ma trezesc nici platita. :)) Super idee

  6. Vai, Nikcoole! Tu erai acea prietena a d-soarei Hime care si-a cumparat acest ceas ingrozitor? :))
    Parca te si vad dimineatza alergand dupa ceas cu o matura cu coada in mana si lovind in stanga si-n dreapta, tipand ca tu vrei sa mai dormi! =))

  7. 8-| Eu prefer sa ma trezesc cu un sarut sau macar un pupic, in fiecare dimineatza… insa am o nedumerire! De ce ma trezesc in fiecare dimineatza batut si vanat? :-ss

  8. @ NEBUNELU’: duda, cu tot respectul…da pupicu lu’ iubita ta nu urla si se plimba prin camera, doar ca sa il opresti…plus ca de la pupicu lu’ iubita, se ajunge la sex, si deci la intarzieri mai grave…asa ca ceasul e mult mai bun:))))

Lasă un răspuns

