Si ei ii plac florile :)



Si tipei din imagine ii plac florile , numai ca ea le utilizeaza in alte scopuri : se hraneste cu ele 🙂 Se mai numeste si

Giraffa camelopardalis si adora florile si frunzele . Mananca in medie pe zi 66 de kg si este destul de inteligenta . Ca sa nu ise fure mancarea din gura de catre masculi mananca tot ce este la inaltime mica . Cum reuseste ? A invatat sa isi aplece gatul 🙂

11 gânduri despre &8222;Si ei ii plac florile :)&8221;

  1. Pentru ca ma simt eu aiurea! Am avut o singura iubita mai inalta decat mine… si nu a mers! Mergeam cu scara in spate si de fiecare data cand venea vorba sa ne sarutam… ne opream, dadeam scara jos din spate… deschideam scara… o reglam… ma cocotzam pe scara si abia apoi o sarutam. Pe urma strangeam scara… o puneam iar in spate samd.
    Intelegi tu!

  2. @Hime: mie-mi place sa fiu mai inalt decat iubita / prietena / amicele mele, pentru ca atunci ma simt si eu barbat. Stiu ca ele se simt in sigurantza. Nu imi gasesc o femeie mai inalta decat mine cu un cap, ca sa ma simt ca un copil in preajma ei…

  3. @Nikcoole: nu am qm sa ma indragostesc de o fata care sa fie mai inalta decat mine. Am anumite standarde dupa care in caut sau imi gasesc partenerele… 😉 :-$

Lasă un răspuns

