Am adoptat o catelusa


Este cea din imagine , are cateva saptamani , este un labrador si este intr-un adapost pt caini .  Azi am facut toate formalitatile pt adoptie .  Nu-i asa ca este superba ??? Zilele astea ar trebui sa o am si o sa va tin informati ! Astept sfaturi in ceea ce priveste cresterea unei cateluse 🙂

Ideea mi-a venit dupa ce am vazut filmul Eu si Marley  . (despre film gasiti recomandari pe blogul lui  Nico )

36 de gânduri despre &8222;Am adoptat o catelusa&8221;

  1. Este adorabila, dar sper ca esti constienta ca o catelusa inseamna sa ai anumite responsabilitati in plus.

  2. Asta am zis si eu. Este adorabila. Astazi am vazut un alt film cu catelushi. Au inceput sa-mi placa si golden retriever. Sunt la fel de scumpi cand sunt mici.

  3. Bravoooooooooo, suflet mare, uite că această căţeluş a avut un foarte mare noroc… Ce nume intenţionezi să îi pui sufleţelului?! Frumoasă mai este, draga de ea…

  4. sa iti traiasca :D:D :* 😀 :X ….vreau si eu un pui de caine lup :(( :X:X:X 8-> :D:D

  5. iooooi de ce mi`am amintit 😀 eram anul trecut in parc si 2 copilasi se jucau cu un catelus exact ca`n imagine. m`am bagat si eu in seama si am inceput sa`l dezmierd. mama copiilor s`a apropiat, m`a intrebat daca`mi place. mi`a spus ca l`au gasit in scara blocului cu cateva zile in urma si ca l`au adoptat 😀 ce frumooooos. pe cand sa`mi iau ramas bun, catelului i`a mers burta in…palmea mea =)))

  6. jeeez cate de cute poate sa fie:X:X:X:X:X sa o stapanesti sanatoasa….sau mai bine zis…sa te stapaneasca sanatoasa:d

  7. Moama deci e super sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!
    Sa o stapanesti sanatoasa si sa ai grija de ghemotocul ala de carne :X
    @ Nebunelu’ – a facut treaba mica sau treaba mare in palma ei 😀 trece cu servetele umede ;))

  8. Nebunl – nu ti`ai dori sa te „noroceasca” vreunu` in palma =)) crede`ma :))) e mai bine asa ca nu stii la ce ma refer ;)))

  9. hime am vazut filmul.. am plans.. am ras.. e extraordinar de bun 🙂 uufff bun film .. dupa ps:i love you .. e in top 🙂

  10. @Alex`andra: :-s oke, cred ca ai dreptate. Nu vreau sa patesc asa ceva! Bine ca mi-ai zis, acum cred ca m-am prins despre ce era vb… :-ss

  11. sa-ti traiasca. si fii pregatita sufleteste pentru toate distrugerile posibile si imposibile din casa. 🙂
    Al meu s-a potolit abia pe la un an si ceva.

  12. Multumesc pt ”incurajari ” tuturor 🙂 Acum ma invatati si cum o sa il invat sa-si faca nevoile afara ???

  13. e super simpatic… 🙂 daca vreodata ai nevoie de sfaturi, poti sa le ceri oricand.. 🙂 eu mi`am pus mintea deasemenea cu o rasa jucausa si energica si din fericire pt mine, i`am facut fatza cu brio! 🙂

  14. Primele luni o sa fie imposibil, deoarece are tendinta de a roade tot pentru ca-i cresc dintii. Eu sper totusi sa nu ai probleme de genul asta! Partea marpha (sau nasoala… depinde de modul in care pui problema) la faptul ca este fata… e posibil sa iti faca puiutzi la un moment dat si o sa ai o casa plina de pufuleti d-astia de puf de care o sa-ti fie prea drag sa te desparti…
    Oricum gestul tau de a adopta o catelusa a fost si este frumos. Succes! [sa-si faca nevoile la toaleta!]

  15. eu am aflat cu stupoare dupa ce l-am luat acasa – ca exista scutece speciale pentru ei. Adica un fel de scutece care se pun pe jos, ca sa il inveti ca tre’ sa faca doar in anumite locuri.

    Eu mi-as rezerva cateva saptamani sa ies de(prea) multe ori cu el afara. Caci,la inceput, functioneaza pe principiul: mananca – trebuie scos; se joaca – trebuie scos; se trezeste – trebuie scos. 😀

  16. Uite ca de scutece pt catelusi nu stiam !
    Nebunel eu o iau deja sterilizata . Aici cand adopti un caine ii pun intai microcip , il sterilizeaza (numai la fememle ca sa nu faca cancer ) , si ii fac documentele si primele vaccinari 🙂
    Partea dificila o sa fie acasa pt ca stiu ca in fiecare dimineata o sa gasesc surprize prin casa .

  17. @Hime: la noi e mai nasol. Cand iti cumperi un catelush, trebuie sa fii pregatit sa scoti din buzunar cateva milioane bune. Cu tot cu vaccinuri, vizite la veterinar si alte rahatishuri, cred ca ajungi la vreo 300 de euro… si asta fara sa pun la socoteala scutece pt catelushi, jucarii, accesorii (lesa, botnitza etc.) sau mancarea speciala pt catelusi…
    Mai bine ma lipsesc… cel putin pentru moment. Oricum abia daca pot avea grija de mine, dar’mite sa am grija si de un sufletzel mic si scump… 😛

  18. frumos caine! Nu-i nevoie de scutece, doar scoate-l de doua ori pe zi afara. Si… da-l cu nasul 😉

Lasă un răspuns

