Voi ce faceti in seara asta ???


Eu nu am nici cea mai mica idee  . Nu am nici chef de iesit … Ma gandeam la ce as putea face ? Voi ce faceti de obicei sambata seara ?

36 de gânduri despre &8222;Voi ce faceti in seara asta ???&8221;

  1. eu muncesc pana la 12 noaptea… 😦 in fiecare zi,chiar si duminica,asa ca…have fun 😛

  2. nici io nu am chef de nimic.. e urat afara, si mi-e urat si mie.. ca-s singur.. ce zici, imi ti de urat? 🙂

  3. in weekenduri ies in oras… daca nu ies,atunci ma adun cu prietenii jucam o tabla ..monopoly,carti.. chestii, inchiriem filme ne uitam pana dimineata…asta daca nu ne trezim sa mergem la vreo cabana,chef,ceva.. ca deh in timpu saptamanii nu ne prea vedem .. unii cu munca,altii cu facultatea .. si daca nu e adunarea generala .. atunci am show cu iubitul meu =))…….pac pac

  4. Neo tre sa oficializam logodna noastra si sa spunem lumii intregi ca vrei sa ma iei de sotie ! Dupa ce faci anuntul oficial vorbim de seara asta 🙂

  5. Eu, ca-n orice sambata seara… ma insor! De fiecare data difera tipa! 😉 😀

  6. bai bai bai…. vreau si eu sa va fiu nas…ce naiba:)) …ia trecetima bre si pe mine pe lista :))

  7. SayChese, daca nu ma insel… pentru a fi nash de nunta trebuie sa fii si tu casatorit. Esti casatorit? Aceeasi intrebare, dar adresata la feminin pentru Sometimeiwasachild.

  8. Deci am de doua ori mai multe motive sa fiu gelos! >:)
    Let the best woman win! [aici este vorba despre Hime si Sometimeiwasachild]

  9. Tocmai ce mi-ai adus aminte… astazi am castigat niste bani la pariuri! Maine seara daca pot scoate banii, ma duc sa-mi iau un gram sa fumez… singur! >:)

  10. lasa bre` …. gasesc eu imediat o sotie :)) …. si rup gura targului b-) ..:))

  11. Eu sunt o tipa directa , spun lucrurile in fata ! Nu este intentia mea sa fiu ”subtila” 😉 Nebunel vrei sa fii cavaler de onoare impreuna cu Rocker ??? Domnisoare o sa fie Sheilla si Pizisexoase 🙂

  12. Din nefericire nu pot sa fiu cavaler de onoare. Am explicat in alt post de ce… si nu vreau sa-l vad pe Neo cu inima =((! 😉

  13. @Cristian: eu tocmai ce am venit de la un gratar facut de mine. Tinuta nu a mers… dar nu mai conteaza! Rezultatul a fost OK. Ma intrebam daca sa pun pozele pe blog sau nu! 😕

  14. Continui… A fost şi rămâne părerea dânsei. Eu am cu totul altă opinie, motiv pentru care am invitat-o la un sticlă cu vin după ce termin de lecturat blogurile favorite… O seară bună vă doresc la toţi.

  15. Nope… pentru ca asa aveti de ce sau de cine sa radeti. O sa incerc ca o perioada sa nu mai postez poze personale pe blog. Casa de piatra! (am uitat sa va felicit)

  16. Raspunsul cel mai clar se afla aici. Mai sunt si alte mici raspunsuri, dar asta e cel mai important!

  17. gata!v-ati cuplat!!!apropo v-au cautat fetele alea?(de fapt nu stii,prima e vecina cu mine si se ocupa de o batrana,barbatu-sau a murit otravit,a doua are si pensie!!! 🙂 🙂 🙂

  18. @Nikcoole: m-am si insurat pana sa se termine licitatia! 😉 :-j
    Vroiam sa fiu sigur ca nu pic pe mainile vrajmasului! 😛

Lasă un răspuns

