Cum imi imaginez nunta mea :)


Visul meu ar incepe intr-o zi de iunie , as alege ziua 7 , 21 sau 28 pentru ca imi plac numerele . Ar trebui sa fie una dintre cele mai frumoase zile din viata mea asa ca detaliile le ingrijesc cu multa grija .

1.Biserica trebuie sa fie micuta , intr-o zona de munte . La ceremonie ar participa numai prietenii intimi si familiile ( Maxim 40 de persoane) .

clip_image002

2.Tu ar trebui sa-mi faci cadou inelul . (prefer un solitaire ;))

3.Rochia ar fi simpla si frumoasa .

clip_image02

4.Petrecerea de dupa ar fi la fel de simpla si ad dura maxim 4 ore . Muzica ar fi jazz iar invitatii ar trebui sa vina imbracati elegant .


5.La sfarsit as pleca direct in luna de miere (care ar trebui sa dureze o luna ) , as prefera o insula exotica sau o croaziera .

clip_image0082


6.Pentru noi doi mi-ar placea o casa asa :

clip_image0042

7.As vrea 3 copii , un caine si o relatie superba .


Fetelor as fi curioasa sa stiu cum va imaginati voi nunta voastra asa ca va pasez aceata tema !!! 😉

21 de gânduri despre &8222;Cum imi imaginez nunta mea :)&8221;

  1. Superb. Pur si simplu superb, numai ca nu mi se pare corect ca invitatii sa se bucure alaturi de voi doar 4 ore. Desi ce e mult strica, poate ca te inteleg. Te cam grabesti sa pleci in luna de miere probabil, mai ales stiind ca Neo a ales o insula exotica in care sa petreceti cele mai frumoase clipe din luna de miere. 😛
    3 caini si un copil? :))

  2. Visezi muuuult de tot.
    Acum fiecare cu gusturile sale…si se pare ca suntem compatibili din punctul acesta de vedere…asa mi-ar placea si mie nunta ( exceptand partea cu rochiile :)))))))) ) : mica, muzica mai calma, casa aleasa de tine e super…
    Insa pana la 35 de ani mai am destul. Oricum nu concep mai putin de 3 copii…toti 3 sa fie baiet ( ca sa-mi aduca plozi acasa pe la 17 ani ! )

    PS: imi cer scuze ca in ultimul timp n-am prea trecut pe la tine insa n-am avut timp…abia am reusit sa mai pun la mine cate ceva 😦 sper sa nu te superi.

  3. Propun data de 1 iunie, de Ziua Copilului, caci undeva in noi mereu ramane ascuns acel copil inocent…iar, cainele daca e golden retriever, iar insula de vacanta Bora Bora, atunci unde sa-ti trimit cererea in casatorie? 😀

  4. Mi-a placut ideea lui Alex cu „cainele daca e golden retriever, iar insula de vacanta Bora Bora”. La Bora Bora ma gandeam si eu aseara, iar dupa ce am vazut Snow Buddies, au inceput sa-mi placa si mie golden retriever.

  5. sa nu te mariti!eu ce fac? cu cine raman?
    poate cu catelul…:-) 🙂 🙂

  6. Lasa Nikcoole ca nu ramai singura… Ai zis bine! Poate ramai cu catzelul cat pleaca Hime in luna de miere, asa ca nu te mai plange degeaba!

  7. Foarte frumoase planuri, sper sa ti se indeplineasca toate.
    La mine nunta ideala ar fi primavara, undeva in Irlanda, cu o rochie de mireasa din voal si un buchet din frezii. Muzica dansanta, mancare traditionala din toate tarile. Luna de miere- in Nepal sau Tibet. Casa ideala, undeva pe o insula exotica. Doi copii (baiat si fata), un cal si o gramada de iepuri. :)) Mai lipseste sotul.

Lasă un răspuns

