17 noiembrie 1981


In imagine primul mouse comercial 🙂

Primul mouse din istorie s-a nascut in anii 60 , din geniul lui  Douglas Engelbart , cercetator in materie de interfate .

Acest prim mouse era un bloc de lemn concav cu un pulsant rosu . Pentru a-l vedea in magazine trebuie sa asteptam 1981 , cand Xerox introduce primul computer cu interfata grafica si mouse . Anul urmator Xerox vine urmat de Apple care comercializeaza Lisa .

33 de gânduri despre &8222;17 noiembrie 1981&8221;

  1. :)))) doar te ia de sotie ,nu :))? oricum,schimbarea este enorma in comparatie cu alti ani…

  2. Neo… esti afumat rau, frate! Si eu care ziceam ca sunt afumat dupa ce am facut un gratarel… 🙂

  3. Nu mai astepta, pentru ca de cand l-ai cerut mi-a zis ca si-a facut pasaportul si pleaca de e Terra! :))
    Ai speriat saracul baiat! >:P

  4. Oke, o sa avem o nunta in curand. Blogerilor, pregatiti-va sa cotizati pentru noii insuratzei! Chestia era planuita de mult timp, deoarece chiar zilele trecute am primit invitatia la nunta lor. Ei insa nu stiau cum sa ne spuna… 😉

  5. @Hime: a ras de commentul meu, nu m-a cerut pe mine. Acum ce faci, dai inapoi? :-w

  6. Fiţi atenţi cum arată şi puneţi mâna pe mouse-ul de lângă voi ca să vedeţi diferenţa… Ce ne-am fi făcut fără „şoricel”?! Nici la laptop nu mă descurc fără el, chestie de obişnuinţă…

  7. Sunt pe faza. Abia astept sa citesc ce vrei tu de la un barbat! :))
    Deja imi inchipui o lista atat de lunga precum lista mea de datorii! (si crede-ma ca nu este o lista scurta)

  8. Moama dar cat mai scrie la articolul ala cu nunta voastra! :-ss
    Ma ingrozesc cand ma gandesc!

  9. Greu… Greu de tot! :-<
    Eram cate pe ce sa zic ca ai adormit! Iar mirele era nerabdator!

Lasă un răspuns

