Leapsa literara


Am primit aceasta leapsa de la Cristian si ii multumesc pt ea . Cu ocazia asta va invit sa-i cititi blogul pt ca este foarte interesant , o sa va transportati intr-o mare de poezie scrisa din inima .

1) Ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecã?-O sa radeti de mine stiu … Dan Brown(am toata trilogia :))

2) Din ce carte ai mai multe exemplare?-Am fiecare carte in unic exempl

3) De ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezat în secret?- De nici unul

4) Ce carte ai citit cel mai des?-Am citit de doua ori Tacerea mieilor
5) Care era cartea ta preferatã la 10 ani?– Citeam  Povesti nemuritoare , Jack London , Amintiri din copilarie -Ion Creanga  , Fram – ursul polar …

6) Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?-  De obicei daca nu imi place la inceput nu o citesc 🙂

7) Care a fost cea mai bunã carte cititã anul trecut? Vanzatorul de cadavre … mi se pare ca e scris de Robert Crais , este un triller in care unul dintre cei mai celebri investigatori din L.A. ete angajat pt a descoperi un    mister .Pare banal subiectul dar cartea este super , plina de- scene neasteptate , situatii periculoase , minciuni , intriga si crima.

9) Cine crezi cã ar trebui sã câstige premiul Nobel pentru literaturã?- Nu stiu ce sa zic , nu citesc foarte mult in ultimul timp , si oricum nu as fi capabila sa dau un raspuns pt ca nu sunt experta in materie . oricum imi place literatura anilor 800 asa ca ar fi imposibil sa premieze vreunul dintre preferatii mei 🙂

10) Ce carte ti-ar plãcea sã vezi ecranizatã?- Am vazut-o deja si am ramas dezamagita . nu se poate compara niciodata o carte cu un film . cartile sunt mult mai detaliate , te lasa sa dai frau liber imaginatiei …

11) Descrie visul cel mai straniu care sa fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar? Nu am avut unul 🙂

12) Care e cartea cea mai putin cultã pe care ai citit-o ca adult?-Nu stiu . Nu cred ca am citit una 🙂

13) Care e cartea cea mai dificilã pe care citit-o?Am citit Shakespeare cu Romeo si Giulieta  . Mi s-a parut dificila . Am inceput si Hamlet dar dupa prima pagina am abandonat-o !

14) Preferi autorii francezi sau ruşi? – De obicei citesc numai ce imi place asa ca pt mine este indiferent daca sunt rusi sau francezi .

15) Shakespeare, Milton, sau Chaucer?Shakespeare pt ca eu sunt o fire romantica 🙂

16) Ce te deranjeazã cel mai mult în activitatea lecturii?- Sa fiu intrerupta .

17) Care e romanul tau favorit? –Am asa de multe .

18) Joci ceva? – Nu

19) Povestiri scurte, schite? -Imi place Caragiale si citesc cele pe care le scrie Cristian 🙂

20) Non-fictiune? – Nu citesc

21) Scriitorul favorit? – Imi plac marii nostri scriitori . Citesc cu placere  Sadoveanu (inca imi aduc aminte toata trama Baltagului sau de Dumbrava minunata 🙂 ), Mircea Eliade (La tiganci a fost lectura mea preferata din adolescenta) ,  dar nu numai .

22) Ce scriitor crezi cã este supraevaluat?-Nu stiu , nu discut mult despre asta . Iar statisticile nu ma intereseaza prea mult 🙂

23) Ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie? –Cred ca as lua o carte de aventura .

24) Şi…acum ce citeşti? – Acum citesc de foarte mult timp si nu reusesc sa termin o carte despre violenta asupra femeilor musulmane . Este destul de tragica iar eu nu am tot timpul starea necesara sa o citesc .

17 gânduri despre &8222;Leapsa literara&8221;

  1. Frumoase răspunsuri, Hime, mă bucur că sunt insomniac şi am urmărit feedreaderul. Mi te-a adus mai aproape – literar vorbind, ca să nu dau naştere unor anumite interpretări. Carevasăzică – Dan Brown. Am citit, of course, Codul lui Da Vinci şi Îngeri şi Demoni. Bineînţeles, datorită subiectelor abordate. Nu scrie rău deloc, chiar dacă are un stil hollywoodian; mă faci curios cu Vânzătorul de Cadavre, cred că ar trebui să fac rost de ea; mulţumesc pentru că ai răbdare să citeşti schiţele mele, asta mă motivează suplimentar; mulţumesc şi pentru că mi-ai făcut din nou reclamă, cred că nu merit atâtea laude, sunt oameni pe bloguri care scriu mai bine decât mine şi vorbesc la modul serios. Dar ai dreptate, scriu din inimă… Sadoveanu, DA. Rămâne un scriitor favorit. Eliade, mai puţin, de ce să nu recunosc? Nu se mulează pe stilul meu, probabil… Ah, ce mi-au plăcut răspunsurile, sincere şi la obiect… Mulţumesc pentru că ai preluat leapşa şi pentru că ţi-ai răpit din timp pentru a răspunde la întrebări. O noapte cât mai liniştită îţi doresc…

  2. citeste si ” Suad – Arsă de vie ” când ai timp. e vorba tot de problematica femeilor maltratate din Palestina. eu am citit-o de vreo 3-4 ori şi tot nu mă satur de ea.

  3. exact ce ziceam eu de citit….la metrou, in autobuz, in tramvai, in taxi peste tot toti citesc….hime deja cred ca ai citit prea mult

  4. poate imi poti spune si mie cum se numeste cartea pe care o citesti acum… 😀

  5. @Child: inca mai revizuiesc anumite detalii din „Invitatia la nunta” scrisa de mine. 😉
    @Alexxutzu: mda, dar tot citit se numeste! Oricum la cat de lene imi este, cred ca o sa ma dau pe Audio-Book-uri! 😛

  6. Se numeste ”Copila sclava”- Bah Diaryatou . Vorbeste despre cum se vand fetitele musulmane la 13 – 14 ani barbatilor de 30 -35 de ani pt bani si care este percursul lor in viata . Destul de greu de citit cartea , foarte socanta . Cartea este scrisa de una dintre acele fetite vandute , umilite , batute , mama copiilor nascuti tot timpul morti din cauza maltratarii fizice pe care a suportat-o . Eu am platit-o 6 euro aici , si numele in italiana este ”La schiava bambina ” . Daca nu o gasiti si vreti sa o cititi o sa o scanez si va trimit pe mail textul .

  7. E una din hibele religiei islamice, faptul ca femeia este privita ca un obiect sexual, de reproducere, accesoriu in casa (curatenie, mancare, et cetera)…Si asta numai din cauza ca au mentalitate horse-glasses si rastalmacesc Kur’An-ul dupa cum vrea mintea lor ingusta…

  8. Totusi, Alexxutzu… am ajuns la concluzia ca nimic nu se compara cu o carte buna. De exemplu am vazut filmul „The Notebook” de 3-4 ori (asa a devenit unul dintre filmele mele preferate) pana sa imi pice pe mana cartea „Jurnalul unei iubiri”. Ei bine, dupa ce am citit primele 10 pagini nu am mai lasat cartea pana nu am terminat-o, deoarece mi-am dat seama ca este cartea dupa care a fost facut celebrul film mentionat mai devreme de mine.
    Ca tot veni vorba de carti… o recomand. Pe langa „Enigma Otiliei” si „Divina Comedie” care sunt alte carti (romane) citite de mine si mi-au placut.

Lasă un răspuns

