25 de metri


Poporul  Kurowai, traieste in padurea incontaminata din  Papua Nuova Guinea . Ei locuiesc la o distanta de minim 25 de metri de la pamant si pot ajunge pana la 50 de metri daca nu se inteleg bine cu vecinii sau sunt intr-o zona supusa inundatiilor .Costruiesc casele  in copaci si le acopera cu foi de palmier , care este una dintre principalele lor risurse in societatea lor . Este si o resursa pretioasa alimentara intr-un ambient unde este imposibila orice forma de agricultura .


27 de gânduri despre &8222;25 de metri&8221;

  1. doamne….nu pot sa imi explic cum pot fii casele acelea rezistente…si aparatori de ploaie…iar ale noastre la o inundatie sau la un cutremur sunt praf…fenomene…saracii oameni 😦

  2. Eu ma uitam foarte atent la „costumatia” foarte sumara a barbatilor. Oare si femeile sunt la fel? :-s N-au pic de… pudoare! 🙂
    Sa stai asa in societatea noastra, in mod sigur am auzi glume despre „jucaria” unia sau a altuia… 🙂

  3. 😮 woww..ce comod si sumar sunt imbracati :D. ce moda? acolo nu te mai gandesti „oare azi in ce ma imbrac” 😉

  4. chestia cu casele „suspendate” am vazut`o intr`un film. momentan imi scapa numele lui, da` n orice caz era cu canibali 😀

  5. Nu cred ca ti-ai dori asta! 🙂 Stii cum se zice: „tot raul spre bine!’… dar poate fi si invers… :-s

  6. bravo lor….cu toata ca zicem restul ca sunt inapoiati…dar ni ce destepti sunt…stiu sa se adaposteasca de toate

    Toata stima si respectul !

  7. @Ionutz: is dati dreaq rau de tot astia… Eu inca am ramas in stare de soc din cauza vestimentatiei lor. Ce Catalin Botezatu? :))
    La ei e nasol… Imi si inchipui o discutie intre un barbat si nevasta lui:
    „Ia zi fah, mi-ai spalat frunzele? Am cam ramas fara „chilotzi”… si nu ma pot duce in p*tza goala la munca!” :))

  8. Eu nu-s un pervers, da? :-w Neo cred ca ma intrece…
    Si daca-s putin kinkee, sunt asa numai q prietena / iubita mea! >:) [oricare ar fi ea]

Lasă un răspuns

