Bodypainting…cata munca !


O noua forma de arta , destul de complicata . Pentru a picta corpul modelei din imagine artistul a avut nevoie de 12 ore . Partea rea a lcrurilor este ca un dus strica toata opera de arta si toata munca .

27 de gânduri despre &8222;Bodypainting…cata munca !&8221;

  1. mda….o intrebare….”panza” pe care se face pictura e sotia/prietena artistului???? ca daca nu atunci…saracul artist:-s…oricum super tare desenul:D

  2. Impresionant. 12 ore de munca… dar si satisfactia pe care o ai dupa aceea… 😉

  3. Tipa sau arta propriu zisa? Si daca eu iti zic ca tipa nu-mi place deloc… ce mai zici? 😕
    Nu e genul meu. Nu ma caracterizeaza. Nu e stilul meu…

  4. mi-ar placea sa merg la o expozitie de genul…. mai mult decat la o expozitie de tablouri 😛

  5. regii egipteni isi pictau nevestele sa fie sigur ca nu le atinge nime.. dar asta e prea de tot..

  6. nu stiam Neo curiozitatea asta despre regii egipteni . o sa citesc mai mult despre asta ! m-ai facut curioasa 🙂

  7. ma, yo acum stateam sa ma gandesc daca m`as lasa goala pt o astfel de arta? inclin sa cred ca da 😀 voi ce ziceti, fetelor ?

  8. Desi ai intrebat numai fetele, Ale`… o sa-ti raspund si eu intr-un mod mai subtil sper. Barbatii ar da si ar face orice numai sa vada o femeie goala! 😀
    Am zis-o bine? 🙂 😛

  9. eu sunt curioasa de senzatiile tipei in momentul in care a fost pictata in zonele intime:D. oricum, mereu am privit bodypaintingul ca pe o adevarata capodopera.

  10. @Deste: daca esti un adevarat „maestru” poti excita o femeie si daca o atingi cu un deget! 😉 :>
    Let the games begin! 😛

  11. @Deste: nu stiu, dar asa am auzit! 🙂
    @Hime: eu sunt unicat. Nu seman cu Neo. El seamana cu mine… eu eram demult Nebundelegat…
    Mda, indemn fetele la prostii, probleme? :-w
    Imi plac fetele cumintzi… pentru ca apoi le invatz eu nebunii! >:)

  12. O super-munca …
    Cu asa model mai inteleg cam cum sta si randamentul si apetitul artistului..
    Evident, glumeam!
    Imi place ceea ce a iesit in final! Se vede ca a fost lucrat la cele mai mici detalii, fara cracnire!

Lasă un răspuns

