Astazi Italia este in doliu


Colegi imi pare rau ca astazi nu m-am ocupat de blog si ca nu am avut timp sa va comentez si sa citesc blogurile voastre. Va  promit ca o sa ma revansez maine cu toti !

Problema a fost ca astazi toata ziua am stat in fata televizorului , pt ca aici in Italia de ieri seara si ppana acum in Abruzzo au fost pestge 250 de cutremure .

Sunt peste 150 de morti si 1500 de raniti si mai mult de 100.000 de persoane care au ramas fara casa .

Cladirile distruse sunt 15.000 , ir situatia este critica pt ca nu sunt alimente pt toata lumea .

Sper ca totul o sa fie ok si va promit ca va tin informati !

20 de gânduri despre &8222;Astazi Italia este in doliu&8221;

  1. am auzit si am citit cate ceva despre cutremur…din pacate nu putem controla astfel de evenimente naturale…nu conteaza daca au murit romani, italieni, tigani sau alte nationalitati…important e unii oameni au ramas fara casa, poate au pierdut si membri din familie. Sa speram sa se imbunatateasca lucrurile si sa-i ajute Dumnezeu sa treaca peste asta…

  2. Nu se apropie nici o apocalipsa se mai intampla si de astea.Dumnezeu sa-i odihneasca-n pace pe cei morti

  3. Evenimentele acestea cu tenta de …Apocalipsa nu numai ac nu pot fi pregatite, pronosticate sau evitate ci, mai durerps…lovesc omenirea in momente cu totul si cu totul neasteptate…
    Imi pare sincer rau de totzi cei ce si-au gasit si shi-au aflat sfarshitul,insa (poate ca ma vetzi considera …ciudat), planul de Undeva de Sus a fost in asemenea masura gamdit shi…pus in practica!
    De abia astept shi ma rog ca aceasta situatzie sa revina la normal, sa se clarifice shi (de ce nu) sa se imbunatatzeasca lucrurile!
    Dumnezeu sa-i ierte pe totzi shi sa ne fereasca tot El de mania ce ne poate inconjura!

  4. asa e Zadkielix, Dumnezeu e terorist (la el te referi cand zici „de undeva de sus” nu? sau la extrateresti? ) pun pariu ca peste 5 minute dupa ce ai comentat te-a durut in… unghiile taiate de Italia. Mai las-o-n ceata.
    Undeva de sus pe dracu’.. ca’i undeva de jos O.o
    Nu mai dati vina pe ‘cel de sus’ ca placile tectonice isi fac de cap… o.O

  5. tu esti un fel de discovery channel combinat cu otv 😐 ? :))

    isamiy …ce aberatie =)) cum sa nu mai existe cutremure ??
    ce crezi ca de acuma o sa „dea Dumnezeu” sa nu se mai miste placile tectonice ? :))
    sfinte Dumnezeule !!!

  6. ufff am si eu niste prieteni in Italia si slava domnului ca sunt bine!.. in astfel de situatii nu stii ce sa zici,ce sa faci.. decat sa fiti uniti si sa aveti grija unii de altii … numai bine!condoleante fam. indoliate

  7. am vazut si eu la tv…imi pare rau pt atata lume… offf ce viata cruda pentru unii… 😦

  8. nu vreau sa fiu rau sau sa fiu categorizat altfel , dar parca o si meritau pentru cat de ingamfati si de ipocriti pot fi. inca odata nu e vina celor ce au murit, nu meritau asta , dar e un fel de lectie pentru o intreaga natiune un „accident” din acesta

  9. Iulian, nu merita nimeni asa ceva cu cu atat mai putin niste oameni simpli.Ingamfatii sunt peste tot, iar daca vorbesti despre cum s-au purtat cu noi romanii nu le mai da nas k asa sunt strainii..isi apara tara nu ca noi.Stai linistit k au multa nevoie de forta de munca(ieftina ca na..suntem romani).
    Am vazut acum ceva timp un film,Gomorra..viata din peninsula..cu cei mai mari mafioti si cel mai mare trafic de droguri..etc.Insa altceva vreau sa zic si incheiem subiectu k nu are rost.Ei sunt niste tigani mai estici:-j .Nu numai prin comportament.Jur,cand am auzit prima data ce vorbeau pustii aia prin film am zis k e in tiganeste 😉

  10. pt ca romanii de acolo sa le dea peste nas autoritatilor italiene, ar trebuii sa ii ajute la salvarea victimelor…sa le arate ca suntem oameni…nu animale…cum ne considera ei:)

  11. Sunt de acord cu RockerDiliu!
    PS: imi pare rau ca sunt plekt in lumea mea… si nu prea mai dau semne de viatza! O sa revin cu picioarele pe pamant… curand!

Lasă un răspuns

