Arta stradala


Va place arta ”diversa ” ? Se pare ca si in Japonia adora aceasta noua forma de arta . Fotografia de mai sus a fost facuta acum cateva zile si se pare ca scopul acestor masti este acela de a te face pt cateva minute sa uiti de problemele cotidiane si sa surazi . Pacat ca au fost copii care s-au speriat foarte rau 😦 iar parintii au denuntat artistii ciudati 🙂

11 gânduri despre &8222;Arta stradala&8221;

  1. un mod de arta ciudat, e drept insa avem libertate la dreptul de exprimare. in curand sosesc cu avionul pe aeroportul din iasi si cand aterizez tinetiva bine de bani

  2. Arta contemporana, se spune…cam aiurea pentru gusturile mele, dar „de gustibus non disputandum”, am incheiat citatul…
    Ma-ntreb, insa, daca un asa ochi vrea sa arunce o privire pe gaura cheii, poate?! 😀

  3. Ce-mi place imaginea!!! 🙂 Si da, imi plac lucrurile abstracte, pentru ca-mi dau posibilitatea sa inteleg in felul meu.

  4. am mai vazut ceva asemanator si tot in Japonia..trebuiau sa iasa si ei dupa ora 22:00 si numai aveau probleme cu parintii 😉

  5. daca ar fi fost niste mastii mai vesele .. altfel ar fi.. asta e ciudata… rauu . Ideea e buna ca suntem satui de rutina zilnica.. 🙂

Lasă un răspuns

