O dimineata de duminica


Buna dimineata prieteni !!! Voi ce faceti duminica dimineata de obicei ??? Eu acum beau o cafea si imi  fumez tigara dupa care sunt in lipsa de idei !

Am facut o cafea si pt voi ca sa nu ziceti ca sunt rea .  Despre ce ati vrea sa cititi azi pe blogul meu ? Astept idei . Si va promit ca scriu exact despre ce vreti . Eu nu am inspiratie …

25 de gânduri despre &8222;O dimineata de duminica&8221;

  1. Pai eu am facut o cerere scrisa, dar nu cred ca a fost aprobata. Vroiam o paralela intre Mircea Badea si Mircea Solcanu, dar am inteles de ce nu o poti realiza. Scuzele de rigoare! De unde sa stiu eu ca esti tocmai la mama naibii, la dracu’n praznic si ca locuiesti intr-o cizma?
    Scrie o poveste in care o tipa il inseala pe prietenul ei. Asa makr scap eu de „leapsha” asta! 🙂 😛
    Te incumentzi sau ti-e prea frica sa scrii despre asa ceva? 😀

  2. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Este subiectul meu preferat! Sunt AS la asa ceva! 😀

  3. Neatza aghein Hime:p
    De obicei duminica dimineata dorm pana la 14,15,16 „dimineata”…dupa care imi fac de cap…sau sunt la munca…mama ei de munca…plus ca munca e izvor de sananate…iar daca eu nu-s bolnav… dc trebuie sa muncesc???? :-s eniuei… avand in vedere ca sambata nebunelu’ m-a scos la licitatie…sau la vanzare…poti organiza o lictatie pt a ma „vinde”…si pt a-l vinde si pe nebunelu’ :d
    plecaciuni si neatza buna colega:D

  4. Mai bine il scoti doar pe PITONG… Pardon! Pe RockerDiliu la licitatie, pentru ca PITONG… Eu nu am nevoie sa fiu scos la licitatie sau la vanzare pentru ca nu-s un specimen prea bun! Deci, PITONG… o sa va rog frumos sa-l promovati pe RockerDiliu si pe cine mai vreti voi, dar eu as dori sa fiu exclus!
    Danke schon!

  5. adica cum vine asta nebunelu’… tu sa scapi….??? pai nu e corect deloc duda :-s

  6. Clar duda… e alegerea lui Hime, ca doar e blogul ei :P… ea sa hotarasca:D

  7. Eu oriqm sunt mai alunecos decat… nici nu stiu cu ce sa ma compar. Cert este ca sunt cam greu de prins! Plus ca nu accept sa ma cumpere asa, oricine… [-(
    Dar ce-s eu? Un „barbat ushuratic”?
    Iar fetele astea m-ar da si pe 1€ oricui! :((
    Nu vreau sa ma cupleze cu cineva fata de care sa nu am si eu anumite sentimente!

  8. duda daca as fi in locul lor…as da bani numai sa te ia cineva….si nu esti asa de „unsuros” cum zici…avand in vedere ca esti insurat…. >:) muhahahahahahahaha

  9. Halal prieten! [-(
    Tradatorule! >:P Las’ ca vezi tu joc de glezne si sa vezi tu ce sclava iti dau de nu poti s-o duci! O sa ma folosesc de POZELE ALEA… daca le mai tii tu minte! 😉 O sa fac un filmuletz si te pun pe iutub! >:)

  10. nebunelu… ca sa iti dau mucu…cel mai destept cedeaza primul…las’ ca spal eu vasele…dar e pt ultima oara….
    mai ales daca pui problema de iutub :-ss

  11. Bine, pepushe! Cat speli tu vasele, eu o sa plec putin prin orash pt k am o şpârlă cu o tipa. Vorbim mai pe seara!

  12. Nu ma astepta, pentru ca nu stiu la ce ora vin acasa. Iar tu trebuie sa stii ca sunt cu baietii la o bere, asa ca :-$!

  13. daca tu iesi cu baietii la o bere…lasa ca ies eu cu fetele:)) nu de alta dar da mai bine un mascul intr-o gloata de fete…..se poate spune ca am de unde-alege( si da stiu ca a sunat al naibi de misogin:-s)

  14. Bine, duda! Atunci iesi tu cu o gloata de fete cat timp eu ies cu una… dar al dreaq de buna! 😉
    Si nu vreau sa te aud ca ai ceva de comentat pentru ca gusturile nu se discuta!

  15. duda iti respect alegerea dar intr-un comm….mai sus…spuneai ca iesi cu baietii….deci te cam contrazici….si acum sa iti vad jocul de glezne…:D

  16. Am zis că ies cu o tipă pentru că am o şpârlă, dar tu trebuie să ştii că ies cu băieţii la bere ca să nu devii gelos, ceea ce s-a şi întâmplat! [-(

  17. la draq…. las’ ca-i zic eu lu’ nevasta-ta…sa vezi ce wrestlig face ea cu tine…. si nu am devenit gelos…bici :d

  18. Duda, hai sa lasam discutiile personale pentru YM, ce zici? 😀
    Hai ca i-am facut d-soarei Hime in 2 zile peste 300 de commenturi. O sa bata recordul la commenturi! :))

  19. eu tocmai ce am venit de la adunarea biciclistlor… fac un dush s o tai in orash.. ne vedem acol.. later..

  20. Mulţumesc pentru cafea, Hime, uite că am băut-o acum, pentru că m-am trezit foarte târziu, a fost Duminica lui Somnorilă, la mine. Sunt convins că vei găsi subiecte interesante şi astăzi, aşa că las la latitudinea ta.

Lasă un răspuns

