Licitatia ”La barfa”


Dragele mele fete azi pun la licitatie pt voi 2 tipi extraordinar de simpatici . Ii castigati impreuna cu un cos de fructe pt seara de Sambata 11.04.2009 .   Este seara in care se va desemna castigatorul 😉

1.  Primul este un tip care adora muntele , ar si dormi cu el , ii place muzica buna si se defineste un rocker putin diliu . Nu pot sa va spun mai mult pt ca persoana din spatele semnului de intrebare nu isi poate dezvalui identitatea pana sambata seara


2. Tipul doi este un tip care adora muntele si el doarme pe el 🙂 🙂 🙂 , ii place muzica buna si se defineste un nebun de legat sau delegat sau doar nebun  . Nu pot sa va spun mai mult pt ca persoana din spatele semnului de intrebare nu isi poate dezvalui identitatea pana sambata seara

Oferta incepe de la 1 Ron . Licitatia se inchide sambata dimineata , iar premiul  va fi expediat (sau o sa se autoexpedieze) direct acasa la voi pana sambata seara cand baietii va promit o noapte de neuitat !!!!!!!!

101 gânduri despre &8222;Licitatia ”La barfa”&8221;

  1. de ce nu? ei nu o sa refuze cu siguranta ! adora si barbatii! problema este ca nu ai facut nici-o oferta @wtf !

  2. pai atunci o fac acum . 1.5 ron pt amandoi . dupa seara de sambata o sa ma plateasca ei 😉 sunt foarte dotat 😉

  3. nu stiu ce sa zic 🙂 🙂 🙂 🙂 este probabil 🙂 . oricum asta e prima oferta si licitatia a inceput asa ca fetelor grabiti-va sau baieti !

  4. mai hime nu e frumos ce faci cu mine….noi pardon…uatafac…. masculii care liciteaza ar trebuii sa ne „cumpere” doar ca si ghizi montani ( in cazul meu) sau ca bautori profesionisti de cafea/bere…. :-s

  5. pai ce facem aici ? imi scoteti barbatul la licitatie si pe mine nu ma intreaba nimeni nimic ?

  6. Licitatia ar trebui sa fie numai pentru doamne si domnisoare. Le prefer pe cele in varsta, intre 60-70 de ani si moarte, cu pensie mare.
    Sunt un tip al dreaq de rau… bat femeile, le injur… si fac cam tot ce este nasol pentru o femeie, deci licitati numai pentru Licitatul numarul 1… eu ies din discutie!
    Si in niciun caz nu-mi pun fundul la bataie sa ma dezvirgineze vreun tip la popou! 😉
    Eu sunt om insurat (cu mai multe neveste)… si am si copil acasa! Eu ies din licitatie, mai ales ca aceasta licitatie a fost facuta fara acordul meu scris in prealabil!

  7. Din partea mea poti sa stii sa faci detoate ca tot nu-mi pasa, pitzipoanca tare! 😉
    Eu-s un cocalar jmecher caruia ii trebe printzesica plina de bani. Crezi ca ma poti cumpara si intretine cu 2 RON? =))
    Hai, pluseaza! Nu stiu sa fac nimic! Si sa vezi cafteala zilnica ce-ti dau! 8->

  8. deci pizipoanca tare stai atenta ca e tip agresiv !!!! o ”face” pe muzica rock si ii place sa-ti rupa hainele cu cutitul 😉

  9. Sunt un tip violent si salbatic in pat. E posibil sa-ti las semne si vanatai! Sunt virgin si nu sunt inca initiat in tainele sexului! :))

  10. @Fofo: sunteti ingrozitoare! Spalati-va pe picioare frate! Sau la voi nu s-a inventat inca apa calda? Stiu ca se poarta lenjeria intima sexy, dar cine naiba v-a zis ca daca nu va spalati chilotii albi, devin negri si sexy? :-w /:) Wtf? :-ss

  11. ai zis ca vrei si babe , eu sunt aici pt tine sa te fac sa urli de placere . dar as vrea sa cunosc si Licitatul 1 , adica mi-ar place in 3 😉

  12. licitatul 2 fii mai intelegator cu fetele . ele vror sa te ademeneasca cu parfumul lor 🙂 🙂 🙂

  13. @baba sexy: era sa zic eu ce vreau de la tine, dar numai de placere nu o sa ma poti face sa urlu… Poate doar sa urlu cand o sa te vad cat de urata esti! 🙂 Mancati-ash pensia ta!
    @Hime: de ce sa fiu intelegator? Stiu eu ce vor ele de la mine, dar eu vreau sa fiu virgin pana in noaptea nuntii! Iar prima oara sa se intample cu o FEMEIE, nu barbat! 😉
    Hai, ceva mai sexy si bun nu ai? 😀
    App, daca pot licita si barbati, eu ma licitez pe mine pentru 5€. Care da mai mult?

  14. Dragi/ele mele licitatul numarul 1 este al meu asa ca nu va mai agitati :)) indiferent de cine il castiga sambata seara nu are bilet de voie de la mine , il luati pe el, ma luati si pe mine ( bonus :)) )

  15. uite ce dulce e Neo !
    Numai ca avem o problema . Ne trebuiesc generalitatile tale : varsta , cont in banca , disponibilitate monetara , masina , inaltime , numar de prestatii pe zi si numar de case 🙂

  16. am ajuns acasa….si sa incepem cu inceputul….
    Rocker pasnic iubitor de grotesc (schletei, cavouri, si tot ce e sumbru) ador black, trash, deth metal-ul…. visez sa fac sex pe un covou cu o pitioanca unguroiaca de etnie roma , sa o dezbrac cu ahutorul toporului/drujbei :d. Sunt mare iubitor de munte…asa ca la prima intalnire imi voi duce castigatoarea pe inaltele creste ale fagarasului sau pietrei craiului…sau bucegilor (depinde unde sunt ursi) 😀 :))

  17. @licitatul2: se spune citez : printzesik te poopik poopikca muh muah XOXOXOXOXOX( asa ziceau aia cei de la deko):D:D:D:D
    tot eu sa te invatz mane??:-w

  18. va fac oferta 2 in 1 sau platesti unnul primesti 2 🙂 . asa ca pt amandoi ! 🙂

    licitez si eu 17 dolari si un articol despre ”cum sa omori un barbat in 10 zile ”

  19. @Licitatul 1: mda, tot tu sa ma inveti… ce sa-i faci? 😀
    Hime si Nikcoole cred ca vor sa ne traga in piept (ca pe tigari) si vor sa castige ele licitatia, deci reguli noi: CEI CARE SUNT IMPLICATI IN MOD DIRECT CAT SI RUDELE DE GRADUL 1 ALE ACESTORA, NU AU VOIE SA LICITEZE. >:)
    Deci Hime si Nikcoole nu au voie sa liciteze. Implicit oferta d-soarei Hime nu se ia in considerare! >:) ;))
    Acceptam articolul, doar ca un bonus! 😛

  20. Hime nu ai priceput :). Eu sunt nevasta licitatului nr 1 si tot eu sa il cumpar ? Las’ sa il cumpere altcineva da’ ma primeste si pe mine bonus :))))

  21. Un milion de euro dau pt numarul meu norocos… 2 :)) ultima strigare!

  22. @sometimeiwasachild: ma dau eu de buna voie pentru o mie de euro… Ieftin, nu gluma! Un chilipir! 😉

  23. @sheila: de ce vrei sa-mi iei toata gloria???:((
    ..app…tin sa mentionez ca sunt disponibil doar in bucuresti (pt weekendul acesta) si in restul tarii pt weekendul viitor….

  24. avand in vedere ca nimeni nu vrea un roacker….pasnic, simpatic si cu bun simt, cred ca licitatia e facatura..:(( si o sa ramaman cu… buza…umflata :d

  25. Moama! deci mai e loc pentru licitatia viitoare? 😀
    O sa ma apuc sa trec pe „hartie” calitatile ;))

  26. Lasasem un comment de la munca, dar nush daca s-a salvat. Eu unul cel putin nu-l vad! 😐 Era un comment pentru Sometimeiwasachild, dar nu mai stiu ce am vrut sa ii transmit atunci!
    Gata, mi-am adus aminte: numerele mele norocoase sunt 2 si 7! 😛
    Nu inteleg de ce a plusat atata, pentru ca nush daca liciteaza cineva cu mai mult de 1 milion de euro! :-ss

  27. UN MILION DE EURO SI PT LICITATUL NUMARUL 1 DAR CU TOT CU PRIETENA 😀

  28. @hime : nici nu trebuie ca berbantul meu sa ajunga pe mana pitzipoancelor …
    Licitatul numarul 1 : vezi , ne’am imbogatit , ne ia pe amandoi sometimeiwasachild 😀

  29. Eu zic sa ne ia Sometimeiwasachild pe toti 2 (plus Sheilla, deci 3) la un milion de euro! 🙂

  30. @Sheilla: e doar al tau! 😉 Mie-mi plac femeile! 😀
    Apropo! Cand naiba v-ati luat si eu nu stiam! Eu de ce nu am fost invitat la nunta? :-w E sa vedeti voi scandal ce va fac cand va prind! Ce inseamna asta? :-w
    Rushine sa va fie la amandoi! Pai credeti ca o sa va mai fiu eu nash la botez? [-(

  31. @Nebunelu`: aoleu mama sa nu ne grabim … plozii mai tarziu 😀 … am facut nunta in secret , promitem ca iti dam 2 navete de bere si 2 sticle de uischean si sunt suta la suta sigura ca iti trece supararea si ne ierti 😛

  32. Mai bine-mi dati cateva grame de Maricica si un uischean si va iert pe amandoi!

  33. @Nebunelu`: scapam repede si ieftin cu tine :)))
    :-w pe unde’mi umbla berbatu’? cre ca tre’ sa pun picioru’ in prag ca nu se mai poate :)))))

  34. @Sheilla: barba’tu cred ca umbla pe la fomei! :)) Cine e cocoshul in casa? :-w Ia zi tu cine aduce bani in casa! =))
    Hai ca scapati foarte ieftin q mine! V-ati scos! Daca dati si un cartush de tzigari si niste cubaneze, va si botez copilul! :))

  35. @Nebunelu`: da’ daca tot insisti pe tema cu plodul, nu vrei sa faci tu copil si ti’l botezam noi ?
    cartus de tigari? neah aici nu ne mai intelegem ,tigarile raman la noi , facem provizii de pe acum ca se mai scumpesc de 2 ori anul asta :))

  36. @Sheila: eu nu vreau un singur copil! Eu vreau doi copii (nu neaparat gemeni)… Poate ca unul din cei doi copii o sa-l botezati voi! 😉

  37. @nebunelu’: omule…cu copii tai se rezolva….tu numai nevasta sa iti iei:-”
    cat despre nunta cu sheilla….nici macar eu nu stiu cand a fost…atat de secreta a fost nunta:)):D:P

  38. @RockerDiliu: sa vezi ce ti-o furi tu… Ia-le mah tu pe toate! [-(
    Hai ca ma duc sa dau un anuntz disperat pe matrimoniale.ro : tanar viril si virgin, caut prospatura la 50-60 de ani care sa aibe pensia la fel de mare precum numarul de kilograme… Nu prestez nimic, doar sa-i halesc pensia. Ofer din cand in cand show-uri erotice, doar-doar de o face baba infarct sa-mi ramana mie casa ei! :))

  39. @lorelay: da s-a ajuns la 1 meleon de ieuro….care in ron s-ar traduce ceva gen doua’jdemii din aia vechii…..( pe limbajul vanghelian):D

  40. Bah, Duda, eu ies din licitatie si din tot. O sa stau o perioada pe bara! Bafta la licitatie, Duda!
    Hime, lasa si tu licitatia pe prima pagina, pt ca in acest fel doritoarele sa poata vota pentru NR. 1! 😉

  41. Nu! Eu ma multumesc cu o femeie care s-o iubesc si sa ma iubeasca! N-am nevoie de „fericirea” materiala… cel putin nu inca!
    Aici nu este vorba despre bani, Hime. Este vorba despre sentimente, iar sentimentele nu pot fi cumparate! Eu unul nu pot fi cumparat din nefericire… nu cu bani… ci cu dragoste! Tocmai de aceea prefer sa ies din discutie! Nu-s de vanzare, la fel cum sentimentele mele sunt mult mai valoroase decat un teanc de hartii colorate cu o cerneala speciala (banii)…

  42. Sheilla… that was me yesterday!
    Astazi traiesc intr-o lume materiala, asa ca… raman in discutie! 🙂

  43. @Licitatul 1: hahaha, ce gravatar ai! =))
    Esti fenomenal! :)) Lasa-l mah pe Licitatul 1, pt k presimt eu ca tu o sa fii ala care o sa primeasca cele mai multe voturi.
    Pupic poopik muah, muah… doua puncte stelutza! :))
    Ia sa vb q Hime sa faca si un widget d-ala de raspunzi cu Licitatul 1, Licitatul 2, iar intrebarea sa fie: „Tu cu cine votezi?”. =))

  44. pentru aici era commentul ala cu „ofer un cec in alb pentru licitatul numarul 1 ” :)))

Lasă un răspuns

