Vreau sa le multumesc lui Nebunel si Rockerdiliu


Dragii mei colegi va multumes pt barfele de ieri noapte sau mai bine zis de azi  dimineata  ? Apropo ce faceati voi treji la ora aia asa micuta (pt necunoscatori la 5 dimineata ) . Oricum in timpul dezbaterii voastre 80 de persoane .

Ultimul coment a fost lasat de Rocker la 5.57, Nebunelu s-a decis sa-i lase ultimul cuvant si nu a mai raspuns  . Baieti eu va multumesc si buna dimineata sau…somn usor (dar sa nu dati vina pe mine daca sunteti toata ziua adormiti :))

35 de gânduri despre &8222;Vreau sa le multumesc lui Nebunel si Rockerdiliu&8221;

  1. Uhh, un post intreg pt mine si Rockerul! :X
    ^:)^ plecaciuni si multumiri, Hime! Devenim celebrii, Roackere! >:) O sa ne stie o blogosfera intreaga.
    D-soara Hime… ora 5:57 la tine pe blog insemna de fapt ora 8:57 la noi! Stiu ca am adormit instant!
    Umbla pe la setarile alea ale blogului si vezi ca e ceva in neregula q fusul orar cred… sau nush, poate ca el e bn la tn, nush! :-??

  2. Am facut o verificare! Exista o diferenta de fus orar de 3 ore fata de ora normala la care postam noi commenturile (eu si Roackerul), la noi fiind acum ora 15:44. Cu placere pentru barfe! 🙂
    O sa revenim cu stiri noi! Deja ne-am obisnuit sa ne spalam rufele in public! :))

  3. Ne stim de 14 ani. Ce ne poti cere? Eram de-o schioapa cand ne-am cunoscut si jucam badminton in fata blocului. Ah… amintiri! 😀

  4. @Nikcoole: cum adik nu ne face reclama numai pe blogosfera? :-ss Dar unde ne mai face reclama? /:)
    Eh, noi oriqm ne scoteam… ochii la munca, deci tot era ceva! 😀

  5. :O poftim? :O :O :O 😐
    :-< Oke, we’re doomed!
    Chiar era nevoie sa ne pui mailurile pe un site de pitzipoance? :-:)

  6. Oke! Ti le trimit pe mail! :))
    Sa nu dati bip cu privat ca tot aflu cine face asta! >:)

  7. mmm…hai ca ne-ai prins ! noi asa vroiam sa facem !!! acum ca ne-am dat de gol tre sa remediem si sa dam numarul fetelor pizi !

  8. minti ca le-ai spus fetelor de la inghetata ca ai un baiat k-lumea…si e cam nebunel….:-) 🙂

  9. Oke (stiam eu ca vreti sa dati bip cu privat), sper ca ai primit mailul si sa nu-l faci public pe blog pls pentru ca sunt niste numere de telefon confidentiale si daca ajung pe mainile vrajmasilor… e cam nasol pentru mine si Roackerul! 🙂

  10. pt Nebunelu’: ne trebuie id vostru de mess !avem o surpriza de proportiiii!!!!

  11. @Nikcoole: ti-am trimis pe mail toate datele noastre (mail, ID de mess, msn, aol, adresa de acasa, adresa de la munca, nr de tel fix, nr. de tel mobil, fax, conturi in banca samd). Sper sa fie suficienta informatie!
    I-am trimis o copie a mailului si d-soarei Hime! 😉

  12. ca sa ma exprim cumimi place mie si lu’ nebunelu….UATAFAC….imi fac si eu somnul dupa tura de noapte, intru sa citesc blogurile prietenilor…. si aflu ca:
    1. sunt celebru pe pitipoance.com sau org, sau ro, sau net
    2. o bloagherita, poate 2 trebuie sa imi dea add pe mess pe ca nebunelu i-a dat id-ul meu de mess si nr de tel
    3. probabil ca voi fi cautat pt o bataita sanatoasa din parte sotilo/iubitilor/prietenilor domnisoarelor mai sus mentionate
    dar una peste alta m-am amuzat copios cu acele commuri 😀

    P.S. Hime sper ca nu te-au deranjat:-s

  13. @Roacker Diliu: mah, nu te-am tradat inca. Am zis la caterink faptul ca am trimis mail q datele noastre personale. Sunt eu nebun, dar nici chiar asa…
    Vai domnu’ Dan… dar ce cucui domnu’ Dan! 🙂
    S-a suparat cumva Nikcoole pe mine? 😕

  14. PLECACIUNI SI NUMAI RESPECT pt. Hime si Nikcoole85, pt sprijinul acordat, si pt ca nu s-au suparat sper:s,
    Tins sa ii multumesc special lui hime pt postul dedicat mie si lui nebunelu’ ( ce pot zice….ne stim de 14 ani….2 oameni perfect „normali”), dar si pt reclama facuta
    Plecaciuni si multumiri, pt post si pt reclama. dau o bere ( e vb unanim acceptata… berea poate insemnacola/fanta/sprite/whisky/gin/bourbon/vin/pepsi/mirinda/santal/fresh juice/etc) :d

  15. @Nebunelu’: hai duda….si eu care asteptam sa imi dea add….care ateptam sa fiu vedeta:(( mi-ai spulberat visul duda:(

  16. Bah Roackere, avem de cinstit o groaza de lume… Taci ca nu mai avem bani! Trebuie platita intretinerea, lumina, internetul, telefoanele mobile… Fii si tu mai chibzuit, ce naiba? :-w
    Mda, multumim Hime pt reclama facuta pe Pitzipong.com si Cocalauzaurus.com cat si alte site-uri de specialitate.
    Plecaciuni (asa m-a invatzat RockerulDiliu) si multumiri speciale! ^:)^

  17. ne-ai pacalit cu mail-ul !mi-am dat seama….. adresa de la munca, nr de tel fix, nr. de tel mobil, fax, conturi in banca
    nici macar nu a fost nevoie sa verific!
    oricum faza a fost facuta deja!
    nu ati dat id de mess…nu o sa aflati( 🙂 🙂 🙂 )

  18. vezi ca ideea a fost a mea…sa va promovam pe site-uri de „specialiatate”

  19. Asa, lauda-te Nikcoole! Iti „multumim” pentru promovare!
    Am dat si ID de mess… verifica! >:P

  20. Pizipoancele de la Meetic o sa va contacteze personal ! Baieti este o placere pt mine sa va citesc , asa ca nu am cum sa ma supar !

  21. @nebunelu’: lasa duda…ca la ce joburi avem amandoi…si la ce castiguri sunt in domeniu…ne umplem de bani:D si o sa putem cinstii pe toata lumea :d

Lasă un răspuns

