Stapanul inelelor


Va propun aceasta superba imagine a planetei Saturn ,  facuta de cei de la centrul spatial european . Daca sunteti pasionati de astrologie aici gasiti mai multe detalii .

O curiozitate : in inelele colorate violet particelele sunt superioare a 5 cm , in cele verzi sunt mult mai mici de 1 cm

Foto: © ESA

20 de gânduri despre &8222;Stapanul inelelor&8221;

  1. Aaa… :O
    Am ramas surprins. Ultima oara cand am fost la Observatorul Astronomic a fost in data de 11 februarie 2009 si asta pentru ca am auzit ca au adus aparatura noua. Intr-adevar adusesera un nou telescop si anume „Telescopul LX200R”. Am trait o experienta unica in seara aia.
    A se consemna ca nu este prima oara cand merg la O.A.

  2. Am fost mai demult cu o d-soara pe care o placeam foarte mult, si multumita ei am avut curajul sa ma duc! Nu stiu sincer de ce anume imi era frica… dar acum sunt OK.

  3. Îmi place această postare, cum termin cu lectura cum accesez din nou blogul tău şi fac click pe linkul respectiv, ca să savurez informaţiile în voie…

  4. =)) trebuia sa-l duca o domsoara pe Nebun sa vada stelele k lui ii era frik :)) ce funny=)) ce jenibil
    Si eu am fost la observator si intr-adevar saturn m-a impresionat cel mai mult :X

  5. Fluturasho, muta-ti cuibul ca e posibil sa ti-l ia apa! 😉
    Nu era vorba despre tine… este o poveste mai lunga si ai fi ultima persoana cu care as impartasi-o! 😉

  6. 😀 Observator? ce-i aia? emisiunea aia de pe …1 ?
    😀 mie nu-mi trebe „observator” am avantaju’ ca-s cu capu’
    in nori…vizibilitate redusa, intradevar…dar, ata ete, se descurca omu’ cu ce poate. 😉
    [on topic] minunata imaginea!

    (completare- hime, banuiesc ca ai vrut sa faci referire la astronomie, astrologia se ocupa mai mult de „fictiv”)
    😉
    sau poate ma insel 😕
    >Astronomia este o stiinta a naturii care studiaza materia din univers, precum si universul luat ca intreg. Astfel Astronomia se ocupa cu studiul pozitiilor si miscarilor corpurilor ceresti avand in vedere structura, compozitia si evolutia lor. In functie de metodele utilizate si obiectele ceresti studiate Astronomia se poate imparti in mai multe categorii : Mecanica cereasca, astrometrie, astrofizica, radioastronomie, etc. …
    >Astrologia este o pseudo-stiinta ce „studiaza” modul in care corpurile ceresti vizibile (si invizibile) sau fictive, sunt „raspunzatoare” de viata terestra, prin pozitiile si aspectele create de acestea intr-un anumit sistem de referinta.
    😦 sper ca nu supara pe nimeni comentariul meu !
    Dex vine de la : dicţionar explicativ al limbii române
    😦

  7. @Fluturasha: tot nu te potolesti? :-w
    Oricum nici eu nu vorbisem despre tine, chiar daca am fost si q tine la Observator… :-j
    Mai bine ma duc singur de acum incolo… Nu mai am nevoie sa ma duca nimeni de manutza, la fel cum mi-am dat seama ca ma descurc si singur in viatza!
    Tu ramai la mal, pentru ca apa-i mica si daca te duci in larg s-ar putea sa te ineci. Daca se va intampla asta, nu iti garantez ca voi sari dupa tine. 😉
    Love you to! ;))
    @Hime: it’s an old story. Don’t wanna talk ‘bout it!

  8. Esti mai acra ca / decat lamaia! :))
    Down girl! Shezi blanda!
    A inchis la spalatoria aia de pe coltz, daca o stii. Sau vrei sa fac adresa publica? 😀
    In locul tau mi-as tine gherutzele in teaca, sau…

  9. uuuuuuuuu..se lasa cu macel?! 😕 sau …ma entuziasmez EU prea tare!??
    app am un spatiu rezervat pe blog numit „loc de dat cu parerea”…Hime(si continuarea aia in japoneza…) tre sa faci tanti un „loc de dat cu disputa” 😀
    [ehhh…nu ma bagati in seama, azi sunt cam trist 😉 ]

  10. John Doe ai dreptate este vorba despre astronomie …se vede ca eram eu cu capul in nori 🙂 cred ca ma asortam cu tema subiectului 🙂 🙂 🙂

    Fluturaha nu am dubii ca esti o dulce , Nebunelu’ stim cu toti ca e nebun de legat 🙂 😉

    Nebunel cand iti repui pe picioare blogul ???

  11. @Hime: cand ti-ai verificat ultima oara mailul? :-w
    Daca ai citit mailul ala… :-$ pls…
    Vorbim! :*
    1 Mai muncitoresc! Ttyl!

Lasă un răspuns

