Natura cel mai de pret artist !


In fotografia de mai sus natura isi spune cuvantul . Pare o opera de arta sculptura din imagine , in realitate este vorba despre Brimstone Slot Canyon (in Utah, Usa) , iar sculptori au fost agentii geologici si atmosferici , care impreuna cu raul Escalante au modelat pentru secole aceasta roca . Pentru a te aventura in aceasta cava trebuie sa fii expert ,si sa ai o corporatura slaba . De astfel trebuie sa fii atent sa nu intalnesti in calea ta serpi cu clopotei (este locul ideal unde isi depun ouale  ).

16 gânduri despre &8222;Natura cel mai de pret artist !&8221;

  1. Am o silueta de invidiat printre barbati, deci cred ca ma pot aventura intr-o expeditie pana acolo. Este mirific! :X

  2. Am mancat ieri la Mec si apoi acasa la fel… :))
    Nu mi se depun pe fund sau burta… norocul meu! Orice as manca, silueta mea ramane la fel! =))

  3. ai dreptate, nici eu prea mai stau prin junk-food doar am 90-60-80
    daca doresti sa explori iti recomand poet2detinut2curvar.wordpress.com; jegu.bloggerul.ro, pingule.bloggerul.ro; contranepotism.wordpress.com si labarfa.wordpress.com
    cu respect

  4. Wow, cata reclama! 🙂
    Eu nu mi-am luat masurile niciodata pentru ca:
    1. nu stiu ce anume ar trebui sa masor.
    2. de ce sa-mi iau masurile, doar nu-mi fac costum din lemn de brad…
    I’ll be back soon!

  5. Hime, sa fim seriosi! Cat de nebun crezi ca sunt? 😀
    No, amu serios! Chiar vrei ID-ul de mess? :-s

  6. Fără cuvinte… Ce poate face natura… Impresionant, o adevărată operă de artă care demonstrează că până şi la nivel artistic mai avem de învăţat…

  7. ce pot zice…. inca odata natura ne-a dovedit ca este o minune ce creaza minuni…. pacat ca oamenii nu vor decat sa distruga… tot ceea ce este frumos:(

  8. Te felicit pentru tot ceea ce postezi cu sau in legatura cu sfera artistica!
    Poate ca nu mai este nici o enigma, dar ceea ce vrei sa aratzi (shi chiar sa demonstrezi) imi povoaca bucurie shi acel sentiment ca „uite ca shi generatzia noastra are interes pentru bine@adevat shi frumos!”
    Impresionabil!
    Aceasta veritabila opera de arta,creata in aceste conditzii speciale imi certifica faptul ca Dumnzeu exista si este minunat, purtand atat noua cat shi lucrurilor neinsufletzite,de grija!

Lasă un răspuns

