Pt bannerele voastre …


Am nevoie de codul html al bannerelor ca sa pot sa le pun in widget . Asa ca astept mailurile voastre cu codul . Va recomand sa scrieti codul html intr-un document de text ca sa nu se modifice . Mailul meu il aveti , oricum daca nu este sys.a32@gmail.com . Astept  🙂

6 gânduri despre &8222;Pt bannerele voastre …&8221;

  1. am vazut ca s p al meu.. multzam.. p.s.am deschis s io o pagina cu bannere, asa ca aruncati cu coade in mine :))

  2. Nu cred ca mai este nevoie si de codul pentru bannerul meu, pentru ca am vazut ca-l ai! 😛
    Iti multumesc inca o data, pe aceasta cale!

  3. daca e posibil sa facem banner xchange as avea ceva de adaugat, e obligatoriu sa fie banner-ul de pe contul meu wordpress?! am alta „tinta” ce as vrea sa o „promovez”

Lasă un răspuns

