Antilope ninfomane


Este dura viata antilopelor africane Damaliscus lunatus jimela ,si asta pentru ca este o perioada a anului cand femelele sunt obsedate de sex si ajung sa raneasca sau sa bata masculi daor pt a avea un raport sexual .Acesti deseori trebuie sa fuga sau sa se ascunda ca sa nu ramana in pana de sperma  . 🙂

Etologi de la Zoological Society of London au observat comportamentul antilopelor din rezerva nationala Masai Mara in Kenia . Femelele sunt fertile pentru o singura zi pe an si de obicei este pentru toate femelele aceeasi perioada , deci pt a ramane insarcinate tre sa lupte impotriva concurentei si a naturii . Ele se fecundeaza cu mai mult de 4 masculi diversi de mai multe ori .

33 de gânduri despre &8222;Antilope ninfomane&8221;

  1. :))) cum ar fii la oameni? nici nu vreau sa-mi inchipui…cum toti am fii disperati sa profitam de acea zi…

  2. Daca as avea doar o singura zi pe an la dispozitie sa copulez… in mod sigur as profita de ziua aia, pentru ca apoi as avea 364-365 de zile pe an sa imi refac fortele pentru anul urmator, ziua urmatoare… Insa nici chiar asa! :-ss
    Saracii masculi! 😐

  3. Hmm… e bun de stiut ca nu numai unele femei sunt ninfomane 😀 >:)
    @Neo te ajut cu un servetel? 🙂

  4. Macar antilopele nu ajung lesbiene 😐 (nu stiu daca am scris corect) 😀

  5. am am 18 si „o tzara” :)) eu mi-as lua avamt,dar…aaa sa lamuresc un lucru 😀 cand am zis „unele femei” nu eram si eu printre ele 😀 dar… na! sa stii ca ink mai am servetzele 😀 just let me know 😉

  6. ce ti-ar place tie 🙂 you’re a big pervert ! tocmai ti-am citit postul despre sex . Fetelor intrati la Neo pe blog ca avem de discutat putin p’acolo ! declar razboi ! barbati vs femei !

  7. ai citit, dar n-ai ramas cu mare lucru.. ai ramas cu ce aveai in cap despre barbati inainte sa citesti, si te-ai razbunat pe mine

  8. p.s. va astept fetelor.. i’m not scared.. doar sa veniti cu argumente cerebrale, pentru ca altele nu bag in seamma

  9. @Hime: it’s on now! >:) [the war]
    O sa intru de curiozitate la Neo pe blog sa caut postul despre sex! 🙂
    Nu mai stiu ce sa raspund la alte commenturi! Nu acum, dar revin cand o sa am mai mult timp sa raspund! 🙂

  10. Hime te superi daca nu ma infiltrez in razboiul „anti-Neo” ? Eu stiu ca ce a scris el acolo este 100% adevarat….barbatii sunt barbati….dar nici unele femei nu sunt mai prejos :>

  11. @sometimeiwasachild: unele femei, nu toate! oricum sunt mai putine decat barbati care o iau total razna din cauza femeilor!

  12. Normal ca nu ma supar ! eu cred in libertate (orice persoana e libera sa gandeasca , are dreptul la cuvant si e libera sa actioneze cum decide de cuvinta).Ba mai mult ador dezbaterile asa ca cu cat mai multe idei cu atat mai bine 🙂

Lasă un răspuns

