Monumente in desert


Orasul Mada’in Saleh (Arabia Saudita) ascunde un tezaur afascinant : mai mult de 100  de morminte monumentale . Aceste monumente au fost bine conservate si datate in perioada de aur  a acestei oaze , cand era o  ruta comerciala , intre anul 100 a.C.  si 100 d.C. In imagine este mormantul lui  Qasr al-Farid si este spectacular , creat dintr-o roca solitara , in desert , mentine si astazi simbolurile religioase sculptate acum 2000 de ani.

10 gânduri despre &8222;Monumente in desert&8221;

  1. Am eu în plan să ajung prin zonă, cu nişte cercetări pentru partea de religie, dar să vedem când… O astfel de fotografie nu poate decât să te incite…

  2. Si acum imi doresc sa ajung o data prin Egipt ( cu toate ca tu zici de Arabia). Poate candva ajung si eu prin zona aia…

  3. doamne cat de interesante sunt lucrurile astea…Si eu visez sa ajung odata in Egipt…poate mergem cu totii 😛

  4. cate legende sunt legate de egipteni 🙂 .. lucruri interesante si unele sunt chiar infricosatoare.. blesteme legate de anumite locuri.. ufff 😀 ce misto!

  5. Nu stiu daca ati auzit de cat de greu se poate ajunge in Egipt pentru ca se omoara aia p-acolo… Se fac expeditii de zeci de autocare o data… altfel e foarte riscant sa mergi singur acolo, pentru ca e posibil sa te intorci intre 4 scanduri! :-< Trist!
    Mi-ar placea sa vad multe: piramidele, Sfinxul, templul de la Abu Simbel si multe altele… insa tara mea va fi intotdeauna Grecia! 😀

  6. Frumos!
    Estetic!
    genial!
    Intr-adevar remarcabil!
    Cand m,a gandesc ca aceasta civilizatie poate este una cu adevarat plina de necunoscute si…noi..atat de atoate cunoscatori…
    No Comment!

Lasă un răspuns

