Lumea vazuta prin ochii mei


Multumesc pt aceasta leapsa colegei noastre Allé


LUMEA VĂZUTĂ PRIN OCHII MEI
1. Descrie lumea

Este una dintre cele mai mari minuni ! Atat de diversi dar atat de simili …sunt bucuroasa ca nu sunt martiana ! 🙂

1 argument PRO vs. 1 argument CONTRA

studenti/e  vs  pizipoance

3. Dacă ai putea, ce ai schimba?

As schimba conditia Romaniei . As face din ea cea mai frumoasa , puternica , si bogata tara !!!

Leapsa merge la cine vrea sa o faca !

7 gânduri despre &8222;Lumea vazuta prin ochii mei&8221;

  1. daca vei candida la presedentie..ai un vot de la mine 😉 tara asta are nevoie de un om la conducere simplu si onest

  2. prima oara am citit: ma bucur ca nu sunt Mariana :)) si am zis: ce am zis? ce am facut? :))
    ma bucur ca ai fost mai optimista ca mine la aceasta leapsa 🙂

Lasă un răspuns

