Ritul Kavadi


In imaginea de mai jos este un indu care participa la ritul Kavadi . Daca va uitati la poza si simtiti dureri de spate , va sugerez sa stati linistiti pt ca el nu simte . Are agatat de spate 40 de clopotei .

Cine a probat personal acest rit Kavadi , un rit induist care prevede pedepsirea corpului ca practica purificatoare , afirma de obicei ca nu se simte durere . Cei care sunt devoti acestui rit , in transa , isi infing in carne ace . Toate astea fara sa verse nici macar o picatura de sange  si fara cicatrici . Cand sa conclude ceremonia pe piele se unge o cenusa binecuvantata  care are rolul sa vindece ranile fara sa lase urme .

16 gânduri despre &8222;Ritul Kavadi&8221;

  1. Am vazut si eu asa ceva la TeVe si am citit in reviste precum Arborele Lumii, daca nu ma inshel! Nu simt nicio durere acum cand ma uit la poza, dar daca as fi in locul tipului… cred ca as zbiera al naibii de tare de durere! :-ss

  2. Nu cred ca poti sa ii convingi…pt ei este traditie . E ca si cum ai incerca sa ne convingi pe noi ca este inutil sa faci pomeni la morti … 🙂

  3. yo daca de exemplu in fiecare zi la ora 12:00 timp de 3 luni ma dau cu capul de masa…..devine si la mine ritual? =)))….o sa faceti si voi?=))

  4. Foarte offtopic: de ce naiba nu apare poza mea atunci cand las comment? 😐 :((

  5. Felicitari! Nu stiu daca pot spune: „Norocoaso!” in cazul asta! :-<
    Mai astept, poate-si revine! Am sters si cache-ul! Oriqm e o poza aiurea… nu tin neaparat sa se vada (ba da, tin… altfel nu reactionam asa). 🙂

  6. @Hime: din cauza Alex`andrei mi-am schimbat nick-ul in Nebunelu’ ;)) desi toata lumea ma stie de Nebundelegat! 8-|

Lasă un răspuns

