Stapana inelelor… :)


Este cosmarul metal-detectorului si se numeste Elaine Davidsone , femeia cu cele mai multe piercing-uri in lume . Pe corpul sau nu cred ca a ramas nici-un coltisor liber . Are in total 5.290 piercing’uri la doar 43 de ani . Tot acest metal cantareste 3 kg  . Femeia a intrat in cartea recordului si a declarat ca ii place durerea . Zona cu concentratia cea mai mare de piercing este cea genitala declara ea mandra (imi vine sa vomit 😦 )ea avand ”acolo” 500 de cuisoare .

Con i suoi 5920 piercing, Elaine Davidson è la donna più "bucherellata" del mondo.

20 de gânduri despre &8222;Stapana inelelor… :)&8221;

  1. mai,am si eu o intrebare asa ca eu is mai prost..na…asta e.. :)) ….cum se spala asta pe fata dimineata?:)) ..=)))

  2. …Monstruozitatea este cocheta mai nou…
    Interesant mod de a aborda viata…
    Ce mai, bine ca aceasta moda e acolo departe…Ca aici,cu criza asta,nici un cui sau vreo tzinta ar fi prea de tot si prea mult ca sa mai speram la „traitul bine!”
    In rest,admor sio celelalte comentarii ale celor ce viziteaza si comenteaza acest gen de articole cu tenta de insolit!
    Daca traieste cum traieste,de spalat sau de alte functzii cum o proceda?
    Sper sa nu fi jignit…Dar cam asa „vad” eu…in orbirea mea.

  3. dai foc ,dao pe pustii :)) ….oi visao urat la noapte :)) ….cine naiba ma pus sa dau pe articolul asta nu stiu :)) …. parca ma trezesc la o bucata de noapte ca imi zambeste subtil =)))

  4. Nu este chiar ceea ce-mi doream de la viatza, dar daca ar fi ultima femeie de pe lume si soarta omenirii ar depinde de mine… poate (dar nici atunci nu e sigur) m-as casatori cu ea si i-as turna niste copii pe banda (a se citi „in nestire”)…
    Cu toate astea, daca soarta omenirii ar fi in mainile mele, s-ar duce de rapa! :))

  5. doamne fereste de asa ceva.. vezi? eu tot nu am inteles oamenii astia .. de ce se mutileaza in asa hal? si nu e vorba doar de ea… ca mai sunt inca 1000 asa.. ce placere morbida poti sa ai?

Lasă un răspuns

