Cea mai rapida masina din lume


Este mai rapida decat un glont , mai rapida decat sunetul si este asemanatoare unei rachete cu roti . Se numeste Bloodhound si este prototipul unei masini supersonica , destinata a invinge recordurile de viteza din lumea intreaga – 1228 km/h obtinut in 1997 . Cei care incearca acest record sunt britanicii Richard Noble si Andy Green .

Noua masina o sa fie din titaniu si fibre de carton , o sa aiba o lungime de 13 m si o sa cantareasca 6,5 tone (ca sa poata ramane la sol in timpul cursei).Cei doi englezi incearca sa accelereze de la 0 la 1609 km/h in 40 de secunde . O sa reuseasca asta datorita unui triplu sistem propulsiv si a unui motor de 800 cp .

16 gânduri despre &8222;Cea mai rapida masina din lume&8221;

  1. Nu cred…asa sunt eu mai necredincios 😀 oricum, pentru mine cea mai rapida masina sa zicem de serie cu toate ca se construiesc doar pe comanda ramane Bugatti cu toate ca sunt masini mai rapide decat ea sunt masini strict de curse, adica nu masina de „oras”…al meu zace in garaj ca nu am bani de benzina deocamdata…la 1001 cai si 16 cilindrii 😀

    p.s. tu de unde esti hime?

  2. @alex bugatti e o masina exclusivista, si de fitze.. auaruncat un motor imens intr-ochestie cu 2 locuri s dotari.. nu epractica deloc.. dinn-motive.. vrei o supermasina? iei un Brabus !

  3. cat costa, or dincolo era mai ieftina.
    din pacate, opelul ve*tra, ultim model, adica masina mea nu prinde decat 180 km/h, bine atat i-am dat eu in goarna dar totusi cred ca supersonica asta e mai jmechera si o vreau chiar de ies la produs

  4. cat costa, or dincolo era mai ieftina.
    din pacate, opelul vectra, ultim model, adica masina mea nu prinde decat 180 km/h, bine atat i-am dat eu in goarna dar totusi cred ca supersonica asta e mai jmechera si o vreau chiar de ies la produs

  5. @neo stiu de Brabus dar si veyronul este o masina de sosea (nu de romania), este pentru oameni cu bani nu pentru amarati ca noi. Este sport 2 usi si cu o bestie sub capota nu incape comparatie cu Brabus, practica pentru mine nu este decat o masina normala, cu portbagaj mare si consum mic dar daca ai bani poti sa ti le iei pe amandoua si bineinteles o pista numai pentru tine 😉 masini de fitze intr-o fraza.

  6. colegi masina de mai sus nu este in vanzare , este doar un prototip si are ca scop probarea motorului cu propulsie…nu cred ca o s-o vedem pe strazi 🙂

  7. Mda…
    Ce sa mai zic?
    Inventziua oamenilor a ajuns undeva departe…
    Ma tem ca nu cumva sa ne imaginam ca am fi Unicii Stapani si Unicii Dictatori de pe aici…Pe de alta parte,aR FI O RISIPA DACA S-AR PRODUCE ASA CEVA…IN SERIE!
    Ca de masini si viteza aveam noi nevoie….
    😉
    Mi-as dori si eu o jucarie din asta, cu singura conditzie ca sa fiu in cea mai mare sigurantza in ea…Daca se poate…

  8. Alex si Neo…stiti k fabricarea unui Bugatti depasteste pretul de vanzare nu? :))) Nu mai stiu exact cu cat:-j (oricum ceva substantial) Au facut-o ca sa dovedeasca ca se poate:-j

  9. 😎 mai rapida ca glontu’ ?! wiiiiii….diiii calutz…wiiiiiiii.
    A…cu siguranta nu ar incape in incarcatorul unui Colt (arma/ pistol cu butoias)
    Impresionanta viteza , oare ce presiune se exercita asupra corpului la viteza aia? (e chestia aia „forta G”…fie cu tine)
    😕

  10. ce draq vorbim noi de masini dastea ma?? noi nu avem sosele sa putem merge cu dacia… :-j sunt vise astea.. + de asta prototipurile astea sunt extrem de periculoase…

Lasă un răspuns

