Zeii…partea a II -a


  • Zeii


  • Afrodita

  • Apollo

  • Ares

  • Artemis

  • Atena

  • Demetra

  • Hera, zeiţa supremă, fiica lui Cronos şi a Rheei, sora lui Zeus, Poseidon şi Hades

  • Hephaistos

  • Hermes

  • Hestia

  • Poseidon

  • Zeus, zeul suprem, cel mai mic dintre fii lui Cronos şi al Rheei. Fraţii lui sunt Poseidon, zeul apelor, şi Hades, zeul lumii subterane

Alte divinităţi

  • Atlas

  • Haos sau Chaos

  • Charon

  • Graţiile

  • Dionysos

  • Eros

  • Gaia, Zeiţa Pământ. Aceasta a creat Pământul şi a născut atât zei cât şi monştrii, printre care şi Cronos

  • Eos

  • Epimethee

  • Erebos

  • Giganţii

  • Gorgonele

    • Medusa

    • Stheno

    • Euryale

  • Hades

  • Hecate

  • Helios

  • Selene

  • Morfeu

  • Muzele

    • Clio

    • Euterpe

    • Thalia

    • Melpomene

    • Terpsichore

    • Erato

    • Polyhymnia

    • Urania

    • Calliope

  • Nemesis

  • Nimfele

    • Calypso

    • Dryadele

    • Nereidele

    • Amphirita

  • Nyx

  • Pan

  • Persephona (Persefona)

  • Oceanus

  • Prometeu

  • Proteu

  • Titanii

    • Coeus

    • Crius

    • Cronos

    • Oceanus

    • Iapetus

    • Hyperion

  • Mnemosyne

  • Phoebe

  • Rhea, soţia lui Cronos. Este mama zeului suprem, Zeus

  • Tethys

  • Theia

  • Themis

  • Ciclopii

  • Ursitoare (Moirae)

    • Clothos

    • Lachesis

    • Atropos

  • Eris

  • Thanatos

  • Illythia

  • Hebe

  • Ceto

  • Aether

  • Phorcys

  • Pontus

  • Thaumas

  • Nereus

10 gânduri despre &8222;Zeii…partea a II -a&8221;

  1. e cum am zis eu :)) ….care era nas cu varu`si bunicul cumnatului….he heee….e mare bataie de cap,dar oricum…in seara asta nu stau sa descifrez,dar maine chiar vreau sa fac asta…:D :))

  2. nu te chinui Say ca dupa o sa scriu o povestioara cu fiecare dintre ei si asa o sa ii inveti mai bine !!!
    Alex’andra se rezolva !!! 🙂

  3. imi aduc aminte cand eram mai tanara am luat dexu si m-am apucat sa scriu fiecare zeu,.zeita.. cu „definitia” corespunzatoare… primul meu PC .. avea numele Atena … ;)) apoi ma credeam Hera..

  4. Ma,am gasit ca eu sunt Stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra Nepotul lui
    Cronos, deci am legatura cu Zeus,Poseidon ,Hades si multi altii.DE aceea se explica de ce sunt asa de puternic.

Lasă un răspuns

