16 gânduri despre &8222;PodCar&8221;

  1. ba da…:) …numai ca …cel putin mie nu imi plac astfel de masini.cand eram mic si vedeam in filme chestii din astea ma gandeam ca :eee lasa ca eu nu o sa mai prind,pentru-ca nu vroiam sa prind asa ceva.masinile viitorului sunt prea urate,nu au linii de design,nu au nimic bun.totul evolueaza in mai rau.sincer …..ar fi bine daca lumea ar mai stagna la nivelul la care e vreo 20 de ani.si asa suntem prea sus…. .acum nu vreau sa credeti ca sunt un inapoiat ,dar nu imi place cum evolueaza lumea si cum am mai spus:imi fac griji pentru viitor,nu il vad ca fiind unul roz ….

  2. scuze…..zilele astea am fost full in program….veneam acasa mancam si inapoi la scoala :)) …. am avut de dat niste examene si ….a fost o perioada putin mai ocupata ..:) ,dar azi am terminat 😀 b-) …imi cer scuze…de azi o sa scriu din nou…chiar imi era dor 😀 :))

  3. Asta e deja lumea viitorului!
    Ce mai… Astept si eu ziua in care , sa ma plimb cu asa inventzie si nu numai sa ma minunez in a o admira-o!
    Si daca ar deveni si accesibila….as ramane fidel acestei epoci!
    Ce zici? Am sau nu ceva …dreptate?
    😉

Lasă un răspuns

