19 gânduri despre &8222;Telefonul nu iti lungeste viata…&8221;

  1. Mda, si eu vazusem stirea asta la TV. Si mie mi s-au parut filmuletele de genul asta atat de reale. Nu am atatea telefoane ca sa incerc!

  2. ce marfa!!!!avem floricele, i.phone-ul lui ste, lg tot al lui ste,ale noastre si facem floricele fara fum!!!!!!!!!!!!yeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. ^ =))) nebunule
    stiam si eu de filmuletu` asta si inclin sa cred ca nu e trucat pentru ca, mai demult, am vazut ceva studiu pe Discovery in care zicea de efectele negative ale telefoanelor in apropierea creierului uman 😐

  4. adun telefoanele din casa si imi fac cartofi prajiti …se poate ?:)) cine stie …poate o pun si de un piept de pui rumenit la radiatiile telefoanelor..:)) ….mai fac eu acolo o salata si gata mancarea pe juma de zi :)) …

  5. Sa fie oare adevarat?
    Daca se confirma ma inscriu la cercetare… Promit!
    :))
    Sa nu va asteptatzi insa la minuni …din partea mea!
    Gata…Cred ca am zis mai multe ineptzii decat prevede legea….

  6. e total trucaj…Gandesc logic.
    Nu cunosc alta metoda de a face popcorn decat prin expunere la caldura. Microundele emise de mobile nu au nici pe departe acel efect, insa programelul celor de la adobe after effect, poate sa faca acest lucru.
    Poate ma insel! Dar uite ce face After Effect

Lasă un răspuns

