Ca la noi la nimeni … modificarea codului penal ne aduce surprize !


In toate tarile din Uniunea Europeana incestul este pedepsit prin lege cu incarcerare de la 1 la 5 ani . Numai noi romani am decis sa schimbam codul penal si din mai anul accesta daca fratii vor avea raporturi sexuale intre ei nu vor fi pedepsiti . La noi va fi acceptat incestul in toata splendoarea lui , asa ca nu o sa ne mai miram cand fiica va ramane insarcinata cu fratele sau sau cu unchiul sau cu propriul tata pt ca este legal !

Ce rusine ! Doar la noi se poate modifica o astfel de lege (inainte era la fel ca peste tot interzis)!

20 de gânduri despre &8222;Ca la noi la nimeni … modificarea codului penal ne aduce surprize !&8221;

  1. un cacat de reguli intr-o tara de cacat, ce vrei mai mult? atat putem si atat facem….asta e viata la noi. sa faca acopii fratii intre ei nu e problema….

  2. ai uitat sa mentionezi ca doar la cei majori, si cu consimtamant,nu se considera incest.. desi,pt mine aia e.. dar ma rog.. DEMOCRATIE INTELEASA GRESIT.. ca de obicei..

  3. Cei care au făcut aiureala asta sunt nişte cretini care nu se gândesc la sănătatea viitoare a acestui popor. Dacă vor ieşi şi copii din astfel de incesturi, cât de sănătoşi vor fi?

  4. Chestia ca daca eu si q sor’mea facem sex si ea ramane gravida… copilul meu cu al ei n-o sa iasa sanatos este o prostie, asta e clar! Imi pare rau ca voi contrazice persoana care a scris asta mai sus… Copilul o sa iasa perfect normal si sanatos doar ca regulile morale nu permit ca eu sa fac sex q sora mea.
    In cateva cuvinte eu n-o sa fac sex q sora mea, chiar daca eu vreau sau ea vrea, pentru ca nu asa am fost educat si crescut!
    Sunt anti… legea asta de cacao! 😐

  5. ohooo stai sa termine de votat noul cod penal si atunci sa te crucesti….o sa vezi u ca faza incestul e o nimica toata..o sa ajungem sa legalizam crima si furtul dar sa penalizam cu ani grei de inchisoare cinstea si omenia
    SI CICA AMERICA E TARA TUTUROR POSIBILITATILOR….BULLSHIT…ROMANIA ESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. @nebun mai invata neste genetica.. avea dreptate.. copilul nu iese normal, fie ca e moral sau nu.

  7. BAI NOROC CA NU DOARE PROSTIA!!!! pai cum dreaq sa aprobe o lege de cacao ca asta ? o fi unu care o freaca pe sorusa 🙂

  8. @Neo: am cam lipsit la genetica. Poate ca asa o fi! :-??
    Nu ma mai contrazic! Scuze!

  9. numai la noi poti vedea,auzi asemenea tampenii…hai sa-i incurajam sa se manance intre ei, sa devina canibali,prostitutia, traficul de oameni sa se legalizeze si suntem ai naibii de originali

  10. tu vorbesti serios ?…cum dracu`sa nu se pedepseasca incestul ?:| ….unde pusca calului ajunge tara asta ?X( ~X( :-w….bp …

  11. pai s-au gandit ca noi suntem mai smecheri si putem face ce vrem!in curand n-o sa se mai pedepseasca nici criminalii,hotii, violatorii…..
    o sa vina toti in romania!poate scapam de criza!

  12. Cine a propu legea, cine a votat admiterea ei si …CINE a fo d’acord cu asta…are ceva de ascuns! O fi ca se fu** intre ei…?! 😕
    d’aia [rOMANIA] mea incepe cu litera mica…

    Mesaj pentru cine tre sa citeasca

    Domnilor care mai votati si sunteti d’acord cu aberatiile astea care contravin moralului si religiei..sunte-ti varza…sunteti exact 3jacularea unui bou! Fugariv-aj copii! 😐
    (tare sunt curios cine a acceptat sa treaca asta in CP.)

    Mesaj personal pentru hime:
    daca mai retii de unde ai sursa, ti-aj fi recunoscator!

    „This means wor” 😀

Lasă un răspuns

