Socant : un canibal publica un anunt pe internet si asa isi gaseste victima ! – partea a II-a


Va mai aduceti aminte ca acum cateva zile va vorbeam despre Armin Meiwes , nascut la Routenburg , 45 ani numit si Canibalul din Routenburg?(aici gasesti prima parte a articolului)Am gasit mai multe informatii despre el si un video indit ! Va avertizez ca imaginile sunt destul de socante !

Am gasit si un filmulet in engleza . Daca sunteti destul de puternici si nu va face impresie click aici !


El este victima ↓

16 gânduri despre &8222;Socant : un canibal publica un anunt pe internet si asa isi gaseste victima ! – partea a II-a&8221;

  1. sa-mi bag picioarele:| ….acum mancam niste gogosi,dar nu imi mai trebuie 😐 …..:)) ….ce n-ai zis ca is gretoase?:)) ….nici sa inghit bucata de gogoasa din gura nu mai pot 😐 :))…

  2. ma, o intrecut masura fata asta.. mi-a sarit somn, foame s toate alea.. god damn it.. chiar prea de tot.. mai usor cu posturile astea ca ne termini pe toti..

  3. woooooow.asta e prea de tot…si totusi sunt printre noi canibalii astia…ba mai mult…vedete:))uffff…

  4. Oke, cred ca nu mai plec in Germania! 😐
    Stiam si auzisem despre nemti ca au idei dubioase… dar deja… nush! Nu mai zic nimic. O sa ma uit inspre dimineata la filmuletul de pe Google. Acum chiar insist sa dorm!

  5. Stiti ce ar merita asta? Legat de un copac in padure si lasat acolo sa-l manance ursul. Parerea mea! Astia ar trebui sa moara in chinuri groaznice. Nu impuscat sau mai stiu eu ce. O moarte lenta si dureroasa.

  6. 😦 am vazut atatea in ultimele zile incat nu stiu ce m-ar mai putea soca. Traim intr-o lume nebuna de tot 😐 Hime…sper sa urmeze niste posturi mai funny, mai sweet…mai relaxante :-s

  7. nu traim intr-o lume nebuna ci salbatica in fond am evoluat din animale si ne putem comporta k atare in anumite situatii, eu cred ca-n spatele oricei actiuni exista un motiv de kre nu-ntotdeauna suntem constienti o dovada reprezinta anumite comentarii…

  8. Nu te supăra că îţi atrag atenţia dar degeaba avertizezi că urmează poze şocante când le arunci în faţă direct.
    Ţi-am admirat blogul până la pagina asta.

  9. mda..nebuni oameni frate..si eu nu ma socat asa tare imaginile dar..ala tre omorat in chinuri groaznice..ce dement

Lasă un răspuns

